Hei! Fikk tips om denne siden med ei...helt supert at det finnes! har lest en del på nettet om hypothyreose, men det er bedre å lese her. Kjenner meg igjen i så mye. Jeg har vært plaget med svimmelhet og trykk i hodet siste tiden. Men når jeg leser symptomer på lavt stoffskifte kan jeg plassere meg under disse. Har jo følt meg trøtt og sliten lenge.... men har hele tiden trodd at det var været, lite søvn o.l. Nå når jeg ser tilbake vet jeg ikke hvor lenge jeg har gått med dette. Flere år? Så mange ting faller på plass og forklares. Jeg er ikke blitt lat!!! Men jeg er spent og usikker på hvordan jeg blir videre. Jeg begynte med Levaxin på dagen 100 mikrogram dgl. Håper at det er lett å innstille på rett dose. Har antistoff på over 1000 så legen trodde jeg hadde Hashinotos? Endokrinologen var forundret over at jeg klarte å holde meg våken med TSH på over 200. Er det noen andre som har hatt TSH med slike verdier? Har 1000 spørsmål jeg. Er det noen som har noen tips og råd om hvordan jeg kan bli fortest mulig frisk? Fikk vite prøvesvarene for snart to uker siden. Mye å sette seg inn i, men det er så godt å finne ut at det var noe som feilte meg. Det forklarer hvorfor jeg ikke får ting gjort like fort som før, alle listene jeg skriver for ikke å glemme.... Har egentlig vært litt flaks at det er gått så bra som det har. Har bare bitt sammen tennene og fortsatt...