Viser søkeresultater 1 til 7 av 7
Hybrid View
-
15-09-06, 11:06 #1baremei Gjest
Armour-oppstart og varm kropp, overdose eller underdose?
Under tråden om Remeron begynte jeg på det innlegget her, også ble det så langt at det til slutt hørte hjemme i egen tråd.
Jeg tror ikke vi skal glemme muligheten for at når man begynner på Armour begynner kroppen ofte å jobbe igjen - sånn på ordentlig. Ting skjer ganske fort til å begynne med, for så å gå tilbake eller stagnere.
Opprinnelig skrevet av RIGG
Jeg har en teori utifra egen erfaring om at når armouren kommer inn i systemet og går dit den skal begynner ting å heles; Alle disse diffuse plagene som hver for seg er bagateller men som samlet gir denne zombie-tilværelsen, begynner å svinne.
Og når kroppen jobber blir man varm. Tror jeg.
At symptomer blir borte betyr at kroppen jobber med å heles - og DET tar krefter, spesielt til å begynne med. Jeg opplevde å bli trøtt på en god måte, den riktige måten og ikke den skrekkelige utmattelsen som var der uansett hvordan jeg sov.
Og hvor mange klarer å ta det rolig når formen kommer sigende? Eller hiver man seg over alt man ikke pleier orke, og forter seg å gjøre bare litt til så man rekker litt moro før man går i dørken igjen?
Man forventer jo det - for sånn har det "alltid" vært. Så ikke ha sånt hastverk - det kommer fortere hvis man klarer å roe ned litt (jada, lettere sagt enn gjort, jeg brukte mange år på å skjønne det).
Ã… øke armourdosen med en kvarting når man kjenner at levaxinen svinner kan være lurt. Og skulle man få hjerteklapp i starten av ny dose holder man ut i tre-fire dager hvis det er til å leve med, og da pleier det roe seg. Hvis ikke går man tilbake til forrige dose, og prøver igjen om 2-4 uker. Det fungerte i hvertfall for meg.
Lignende tråder
-
Armour eller levaxin, eller begge deler?
Av trude.lutt i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 4Siste melding: 12-11-07, 19:37 -
Spydde først dag på Armour-tilfeldig eller...?
Av Tor i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 11Siste melding: 19-09-07, 17:02 -
Levaxin eller Armour
Av Bille i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 2Siste melding: 04-09-07, 13:34 -
Over eller underdosert på Armour?
Av RIGG i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 3Siste melding: 15-09-06, 15:35 -
Levaxin eller Armour ?
Av Laila i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 4Siste melding: 18-05-06, 14:04

Svar med sitat
Bokmerker