Viser søkeresultater 1 til 10 av 48
Tråd: Dosering Armour
Hybrid View
-
08-09-06, 14:07 #1
Dosering Armour
Er det noen av dere som bruker Armour som vet hvor stor dose jeg må ta av det for at det skal kompensere Levaxin, hvis jeg nå velger å slutte med Levaxin ?? Lurer litt på om jeg skal kutte ut Levaxin helt for en periode (og se ann hvordan formen blir) og heller øke Armour tilsvarende, men jeg er litt usikker på hva slags dose jeg da må ta.
Idag bruker jeg 60mg Armour og 75/100 mg Levaxin. Når jeg startet med Armour halverte jeg dosen med Levaxin og nå lurer jeg på om jeg f.eks trapper opp/ned litt forsiktig og kan begynne med en dosering på 70 mg Armour og 50 mg Levaxin? Blir det riktig mon tro ?
Håper noen skjønner hva jeg mener idag, synes selv det blei veldig rotete....
Lignende tråder
-
Armour Thyorid - omregning av dosering fra Levaxin
Av bethen i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 24Siste melding: 13-02-14, 16:34 -
Dosering armour. Bør kombinere med levaxin? Lav t4
Av RIGG i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 1Siste melding: 10-11-06, 12:38 -
Dosering av Armour og Levaxin i kombinasjon
Av RIGG i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 3Siste melding: 06-09-06, 21:42 -
Hvordan vet dere riktig dosering Levaxin/Armour??!!!
Av Ada i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 5Siste melding: 04-06-06, 17:35 -
nye prøver, armour og dosering, noen synspunkt?
Av milla i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 6Siste melding: 31-05-06, 10:16

Svar med sitat
Bokmerker