Hei..

Er så heldig at jeg skal gifte meg neste år.. september 07.

Men jeg orker bare ikke starte med forberedelsene.. har endelig fått sendt ut en mail med forespørsel på lokale etc..

Takk og lov for at jeg har en snill snill lillesøster som skal hjelpe med med dette. hadde egentlig bare lyst til å utsette alt sammen.

men nå har jeg i allefall kommet meg igang så kanskje jeg blir en annstending kvinne om 1 år.. hihi

Klem fra slitne meg