Viser søkeresultater 1 til 5 av 5
Hybrid View
-
17-08-06, 18:23 #1
Jeg skal gifte meg, orker bare ikke starte med forberedelsene..
Hei..
Er så heldig at jeg skal gifte meg neste år.. september 07.
Men jeg orker bare ikke starte med forberedelsene.. har endelig fått sendt ut en mail med forespørsel på lokale etc..
Takk og lov for at jeg har en snill snill lillesøster som skal hjelpe med med dette. hadde egentlig bare lyst til å utsette alt sammen.
men nå har jeg i allefall kommet meg igang så kanskje jeg blir en annstending kvinne om 1 år.. hihi
Klem fra slitne megHashimotos og ME. Jeg begynte på Levaxin i mars i år.
Lignende tråder
-
Hvorfor skal ikke Levaxindosen økes raskt?
Av Zena i forumet Lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 11-05-07, 10:44 -
Bare et spm. om TSH
Av Hege i forumet TSHSvar: 10Siste melding: 03-08-05, 22:47


Svar med sitat
Bokmerker