Viser søkeresultater 1 til 6 av 6
Hybrid View
-
31-05-06, 13:19 #1baremei Gjest
Det var det jeg visste! Ny doseøkning med Armour
I det siste har jeg igjen begynt å jobbe fullt, etter to års delvis sykemelding. Det siste halve året har jeg bare hatt 20% med. rehabilitering, og 11. mai var det slutt. Veldig spent, men har hatt klokkertro på at denne gangen skulle det holde og gå bra fremover.
Det tror jeg fremdeles, men har vært litt ekstra trøtt og slækkere i tiltaket enn jeg håpet på.
Så tenkte jeg at det var sikkert Bechterewen som slo til, for den har vært aggressiv en stund nå, aldri har jeg ikke vært i stand til å sitte normalt i en stol etter en runde i hagen. Men det gikk over igjen. Men trøttheten har økt...
Tok prøver i mars, og har ikke brydd meg nevneverdig om dem, siden jeg har tatt samme dose lenge og det har fungert fint.
Annet enn at jeg innimellom har forsøkt å få tak i Ingrid på Aker for å få resultatet fra prøvene i mars. Det har ikke vært lett, men idag gikk det bra. Og resultatet er som følger:
TSH 0,03 (som den pleier å være)
FT4 12,1
FT3 5,6
Og dermed er saken klar: ny økning.
I takt med formen har FT4 gått ned fra 17, FT3 har gått fra 6,noe, husker ikke, men nær øvre grense.
Så da skal jeg vel ha mer, da...
Ingrid skriver erklæring til Trygdekontoret for meg på Armour, og anbefalte at jeg øker Levaxin til 0,75.
Jeg tror jeg slenger på en kvarting Armour i tillegg. Om en stund.
Hva mener folket? Bare øke Levaxin eller begge deler? Eller Armour først?
Så blir det nye prøver igjen snart.
Shit også. Trodde jeg endelig var stabil.
Og D-vit. var litt lav - "ikke noe farlig, men litt lav". Spurte ikke om tallet, hun sender det i posten til meg.
Nesten snålt jeg at for noen uker siden bestemte meg for å spise D-vit. da, og kjøpte inn. Og glemmer dem. Nå får jeg være flink fremover, tenker jeg.
Lignende tråder
-
For rask doseøkning?
Av Elly i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 17Siste melding: 21-08-08, 15:56 -
Redd for å bli hyper etter doseøkning
Av Dahlia i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 9Siste melding: 18-03-08, 21:34

Svar med sitat
Bokmerker