Viser søkeresultater 1 til 10 av 15
Hybrid View
-
25-05-06, 13:00 #1
Er det ingen andre her som reagerer på kald vind?
Hei igjen, folkens.
Jeg har visst så veldig mye rart å spørre om, men det er litt viktig for meg å forsøke å få plassert de fleste av symptomene mine, for - om mulig - å komme nærmest mulig korrekte diagnoser.
Så det er altså dette med vinden. I kulda blir jeg verre og verre for hver dag som går, og det er spesielt ille med kald vind.
Nå har vi jo ikke "kulde" (f.eks. fra 5 grader og nedover) mer, men vi har mye kald vind.
I natt lå jeg og ristet av kulde (noe jeg nå har sluppet på et par uker). Og i dag klarer jeg ikke å komme ut av senga. Det blåser enormt ute.
Så hvorfor i all verden fryser jeg meg halvt ihjel innendørs fordi det blåser ute? Vi har jo fra 12 varmegrader og oppover ute. Og ikke bare fryser jeg. Jeg får vondt i hodet, blir totalt utmattet, verker SINNSYKT i musklene +++
ER DET INGEN AV DERE ANDRE SOM HAR DET SLIK?"Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.
Lignende tråder
-
Vær og vind
Av Stina i forumet Forum: Kos, kaos og humorSvar: 2Siste melding: 12-10-07, 07:14 -
Kald hud og sminke/ansiktskrem
Av kira i forumet Lavt stoffskifte og hudSvar: 4Siste melding: 14-06-06, 18:58

Svar med sitat
Bokmerker