Kom tilfeldig borti dette forumet og fikk en stigende aha -opplevelse etter hvert som jeg leste. Mange av tretthetssymponene som det skrives om er som en dagbok av mine egne problemer. Har hatt (oppdaget) diabetes siden 1990 og på grunn av sterk insulinresistens er hverdagen min en stadig innsprøyting av insulin. I tillegg har jeg en annen autoimmun sykdom i tarmsystemet. Trettheten har lenge vært en svøpe over livet mitt og jeg sliter også for å gå ned i vekt selv om behovet for akkurat det ikke er dramatisk.
Etter å ha lest en del innlegg her begynner jeg nå å lure på om mitt tretthetsproblem dreier seg om stoffskiftesykdom. Aldri, aldri har legen min nevnt denne muligheten og jeg har tatt mange blodprøver gjennom årene og jeg selv vet ingenting om stoffskiftesykdommer. Ved en sjekk av mine blodprøver nå ser jeg at jeg har TSH på 5.0 og FT4 på 14.

Har noen synspunkter på det? Er jeg kanskje på sporet av en vei ut av de verste plagene? Har noen forslag på hvem jeg bør kontakte? Please...