Viser søkeresultater 1 til 3 av 3
Hybrid View
-
16-05-06, 16:35 #1
skal på sovelaboratoriet jeg gitt
Hei hei. Var hos legen idag og nå tror hun att jeg har MER enn bare hypothyreose.
Før jeg fikk diagnosen Hypo for rundt 7 år siden ble jeg sendt til utredning om epilepsi, narkolepsi og enda litt til. Men det ble lagt på hylla da jeg fikk grini meg til å ta stoffskifte prøver.
Nå leste doktordama på henvisningene fra den gamle legen idag, og jamensmeg skal jeg på ett søvnsenter/laboratoriet i Drammen om rundt 2 mnd. Det er den gamle legen som ville att jeg skulle bli sjekket for narkolepsi.
Syns jeg har vært i kjempeform frem til for 2 uker siden og da gikk det kraftig nedover igjen, så nå får jeg bare se hva det blir til. Har egentlig trua på att det er Hypo`n som husserer nå og jeg, kjennes sånn ut på resten av kroppen og.Hyper siden -92 hypo siden -98.
Bruker Armour.
Lignende tråder
-
Skal det ta så lang tid?
Av Lillejenta i forumet Lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 03-11-08, 16:40 -
Der ble det for tøft gitt.. oppsagt!
Av lissi32 i forumet På jobb med lavt / høyt stoffskifteSvar: 18Siste melding: 17-04-08, 22:49 -
Skal vi engasjere oss...?
Av pling i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 35Siste melding: 05-04-07, 21:04 -
Jeg skal på skole
Av skaye i forumet Sykdomsutgifter, arbeid, trygd, NAV, sosialhjelp etc.Svar: 5Siste melding: 10-03-07, 11:39

Svar med sitat
Bokmerker