Viser søkeresultater 1 til 4 av 4
Tråd: Virkning av Levaxin
Hybrid View
-
06-05-06, 17:38 #1
Virkning av Levaxin
n'Finn Skrev i en annen tråd:
Jeg har et spørsmål..T3 virker bare noen timer, derfor trenger man påfyll hele tiden. Og det får du når det meste kommer fra levaxinen du spiser - når du bare spiser mange nok. Omdanningen begynner ikke før 2-3 uker etter at du har spist dem.
Hvis det er slik at Levaxinen ikke begynner å virke før den har ligget i kroppens lager i 2-3 uker. Hvordan er det da mulig for meg å reagere med sterke hypo symptomer etter at jeg skiftet fra å ta medisinen på morgenen til å ta den på kvelden?? Hvis det er slik at jeg får mer ut av Levaxinen om kvelden, burde jeg ikke fått reaksjon på mist 2 uker. Men de kom med det samme. Er det noen som har en forklaring på dette? Det er jo merkelig at jeg skulle reagere hvis hormonene jeg spiser i dag virker om 2-3 uker... Får ikke regnestykket til å gå opp..
Hilsen Anne Ma
Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.
Lignende tråder
-
Virkning av Levaxin?
Av Grace i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 9Siste melding: 05-08-10, 20:36 -
Hvor fort merker man virkning på levothyroksin?
Av såga i forumet Lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 09-08-07, 13:40 -
Når forvente virkning av Levaxin?
Av sunny i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 6Siste melding: 05-04-07, 11:35 -
Virkning av Armour
Av Leya i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 8Siste melding: 12-07-06, 08:37

Svar med sitat
Bokmerker