Side 1 av 2 12 Siste
Viser søkeresultater 1 til 10 av 17

Hybrid View

Medlem siden
    Jun 2013
    Sted
    Sør-Trondelag
    Alder
    35
    Meldinger
    12

Standard Lavt stoffskifte? ME? Fortvilet...

Hei!
    Ser jeg har postet en gang på forumet tidligere, men jeg prøver meg igjen da jeg fremdeles har plagsomme symptomer.

Jeg vet ikke helt hva jeg vil med dette, men da legen min virker å ha gitt opp håper jeg å få innspill fra dere kunnskapsrike mennesker her inne! Jeg er fulltidsstudent, men må stadig ta flere «fridager» (dvs sove lenge og tilbringe dagen på sofaen) og føler at energien ikke strekker til (lengre symptombeskrivelse følger ;)). Jeg har i lengre tid mistenkt lavt stoffskifte eller en mild grad av ME, men legen mener jeg er for oppegående for å ha ME...

Jeg har ingen bakgrunn som spesielt aktiv eller energisk; gjennom hele videregående måtte jeg sove noen timer på ettermiddagen og kunne enkelte helger sove til 17 på kvelden (stod aldri opp før 12). Da jeg etterhvert fikk hyppig hjertebank og hodepine dro jeg til legen og fikk påvist nærmest tomme jernlagre som sannsynligvis var forårsaket av kraftige mensblødninger (TMI, sorry!). Fikk jerntabletter som hjalp noe, men følte meg fremdeles slapp og trøtt.

I desember 2010 fikk jeg kraftig influensa (mistenker svineinfluensa, men dro aldri til legen for å sjekke) med høy feber, hodepine og nakkestivhet og ble liggende i nærmere 14 dager. Det var etter dette jeg begynte å få mer tilbakevennende rare symptomer.