Viser søkeresultater 1 til 2 av 2
Hybrid View
-
02-06-14, 20:38 #1
for høye verdier av IGF-1
Hei, hadde første time hos endo på Aker i dag. Blodprøvene viste at jeg hadde IGF-1 verdi på 45,9, og normalområdet for min alder er 11-40.
Han var svært opptatt av om jeg hadde merket noen form for vekst i kroppen de siste 10 årene, noe jeg egentlig ikke har. Endo'n forklarte at det kan dreie seg om en hypofysetumor. I første omgang tok jeg nye blodprøver, hvis de også viser forhøyede verdier blir det MR i neste omgang.
Er det noen her som vet om min verdi kan regnes som lett forhøyet eller markant forhøyet? Glemte selvfølgelig å spørre legen om det... hypohjerne
-
07-06-14, 04:31 #2
Sv: for høye verdier av IGF-1
Det er ikke så forhøjet igen, i hvert fald ikke nok til en hel tumor-diagnose, synes jeg... Men ellers prøv at følge med i Blondies indlæg i denne tråd: https://www.stofskifteforum.dk/showt...l=1#post113703 , hvor der er skrevet en hel del om netop forhøjet IGF-1
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
for høye kolesterol verdier og kostråd
Av toneij i forumet Kosthold - fett og kolesterolSvar: 4Siste melding: 25-05-12, 19:22 -
Hvor høye verdier kan man få av FT4?
Av Beckasin i forumet BlodprøverSvar: 0Siste melding: 23-11-11, 21:08 -
For høye verdier.
Av Karin i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 6Siste melding: 14-05-11, 10:38 -
Hva er høye/lave verdier på TRAS?
Av brits i forumet Høyt stoffskifteSvar: 6Siste melding: 26-06-06, 18:29 -
Hva er høye/lave verdier på TRAS?
Av brits i forumet Normalverdiene?Svar: 6Siste melding: 26-06-06, 18:29

Svar med sitat

Bokmerker