Viser søkeresultater 1 til 5 av 5

Hybrid View

Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Danmark
    Alder
    74
    Meldinger
    10,241

Exclamation Kan ikke copy and paste fra Google Translate

Jeg kan ikke længere copy and paste tekst oversat af Google Translate, hverken i Firefox eller i Internet Explorer, medmindre jeg deaktiverer javascript for Google Translate i min egen webbrowser (nettleser). Så virker det nemlig igen.

Copy and paste funktionen ser ud til, kun at virke uhindret i Googles egen Chrome og Chromium (wonder why )

Det ser ud til, at allerede for et år siden er Google Translate begyndt, successivt at lukke for copy and paste funktionen, og nu er denne lukning nået til os i Norden.

Andre i verden har også opdaget problemet > https://groups.google.com/forum/?fro...al/CimFeeM_WNI og der anbefaler nogle at holde Ctrl+C trykket i 1-2 sekunder, så skulle copy and paste virke igen, men det har jeg ikke afprøvet, da det er nemmere for mig blot at deaktivere javascript for Google Translate.

Jeg bruger mest Firefox og i den, ved hjælp af gratis NoScript addon er javascript default deaktiveret alligevel for alle sites man kommer på, og man kan selv, manuelt aktivere javascript for sites efter eget valg.

Det gør det besværligt at benytte webbank og betale på Nettet, men man vænner sig hurtigt til at aktivere Java (nogle gange i flere trin) inden transaktionen. Til gengæld er man sikret mod at blive inficeret med f.eks. trojanske heste, orme eller virus på hackede sites, eller sites med skumle hensigter f.eks. "phishing". Eller mod at blive oversvømmet med alskens PopUp's med reklamer.

Om fordele for en sikker gang på Internettet med NoScript (for Firefox) kan læses her: http://noscript.net/

• Tak for at du læste mit indlæg.
    • Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her

Medlem siden
    Mar 2008
    Sted
    Oslo
    Alder
    67
    Meldinger
    5,134

Standard Sv: Kan ikke copy and paste fra Google Translate

Jeg bruker Chrome, og kopierer så det suser! Jeg har også fått lagt inn en sperre mot annonser, det er skikkelig deilig. Det er kun enkelte steder den ikke virker
    Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
    Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
    • Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid

Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Danmark
    Alder
    74
    Meldinger
    10,241

Lightbulb Sv: Kan ikke copy and paste fra Google Translate

Sitat Opprinnelig skrevet av Vigdis Vis post
    Jeg bruker Chrome, og kopierer så det suser! Jeg har også fått lagt inn en sperre mot annonser, det er skikkelig deilig. Det er kun enkelte steder den ikke virker
    Hej Vigdis Det er jo netop det som er problemet for nogle, herunder mig selv: ønsker helst ikke yderligere at lade Google kortlægge min tilværelse, hvilket med Chrome ville ske endnu mere end tilfældet er nu. Iflg. Eksperter, ved Google »fuldstændig vanvittigt« meget om dig, og gerne vil vide endnu mere når denne, ellers indarbejdede oversættelse-tjeneste nu gøres afhængig af at man går over til Chrome som webbrowser. Jeg bryder mig ikke om revolver-metoder til at "skaffe flere kunder i (google)butikken".

I tilfælde af, at der er flere som heller ikke ønsker at blive stalket af Google, har jeg postet information om sagen, og om hvordan man omgår det tekniske problem med oversættelser, uden at skulle lade sig tvinge til at skifte til Chrome, hvis de ønsker at beholde sin hidtidige webbrowser.
    • Tak for at du læste mit indlæg.
    • Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her

Medlem siden
    Oct 2010
    Sted
    Danmark
    Alder
    46
    Meldinger
    241

Standard Sv: Kan ikke copy and paste fra Google Translate

Safari og Opera virker fint med Google Translate.
    Jeg fik diagnosen "myksødem" 2 måneder efter min egen fødsel.
    Livet er ikke det værste man har - men det kunne være meget bedre!

Medlem siden
    Dec 2009
    Sted
    Candyland
    Alder
    56
    Meldinger
    3,083

Post Sv: Kan ikke copy and paste fra Google Translate

Sitat Opprinnelig skrevet av Anisa Vis post
    ..
    Copy and paste funktionen ser ud til, kun at virke uhindret i Googles egen Chrome og Chromium (wonder why )

..
    At Google tar vare på egne investeringer både her og der - det sees også her:
    http://www.topnews.us/content/251658...gations-google

"The Federal Trade Commission has posed critical allegations on Google that the firm
    is unfairly pulling up its own services on its search engine over those of the other firm in competition with it."

- og lenger ned - ikke så overraskende (det heller ):
    "However, Google have denied the allegations."
    Kevlin
    ... bare fordi du er paranoid: så betyr ikke det at de ikke er ute etter deg!!
    Lavt stoffskifte - Erfa Thyroidfra slutten av 2009
    Min første halve pille med Erfa

Lignende tråder

1. Ikke still spørsmål, du får google det.
    Av flaggstang i forumet Hos legen
    Svar: 0
    Siste melding: 07-05-12, 11:37
  2. Svar: 12
    Siste melding: 17-03-12, 19:36
  3. Ikke alle blir bra på Levaxin. Er dette et bra svar eller ikke?
    Av Sonja Midtlien i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.
    Svar: 1
    Siste melding: 05-04-05, 08:40

Søkeord for denne tråden

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn