Viser søkeresultater 1 til 1 av 1
Hybrid View
-
10-09-11, 09:39 #1
Erfaringer med binyrecelleekstrakter?
Jeg er i behandling i Thierry Hertoghes klinik i Bruxelles. Jeg var til min 2. konsultation her i august hos en af Hertoghes kolleger Marie-Christine l'Hermitte. Denne gang var der ikke taget prøver for mine cortisolniveauer, men på baggrund af mine beskrevne symptomer, mente Dr. l'Hermitte, at jeg skulle prøve HC - 20 mg dagligt (taget som 2x10mg). Jeg har læst op på behandling med HC på nettet, og jeg er nået frem til den konklusion, at jeg ikke vil tage det, førend jeg har taget en ny spyttest for Cortisol og DHEA - og så se, hvordan mine niveauer er (der går dog ca. en måned, førend jeg får svar på denne prøve).
Jeg er dog ikke i tvivl om, at jeg lider af en eller anden grad af binyretræthed - da jeg fuldstændig kan kende mig selv i beskrivelserne - og samtidig har svært ved at tolerere høje nok doser af Erfa Thyroid
, som jeg skiftede til for et par måneder siden.
Jeg er flere steder stødt på beskrivelser af binyrecelleekstrakter som et alternativ til HC - og tænker, at det måske var en blidere form for 'behandling' af mine binyrer, som jeg kunne starte op på med det samme.
Jeg vil derfor høre, om der er nogle af jer, der har erfaring med dette - enten sammen med eller i stedet for HC?
Lignende tråder
-
Erfaringer med Hertoghe?
Av Sharon i forumet Thierry HertogheSvar: 13Siste melding: 26-06-14, 08:17 -
Nogle der har erfaringer med FOS inulin?
Av Prinsessen i forumet Kosttilskudd og naturlegemidlerSvar: 8Siste melding: 01-08-11, 19:23 -
Erfaringer?
Av Ingewii i forumet TSHSvar: 3Siste melding: 17-09-10, 06:43 -
Kolesterol og erfaringer
Av Martha i forumet KolesterolSvar: 3Siste melding: 09-06-10, 17:44 -
Erfaringer med levaxin?
Av snusmumrikken i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 9Siste melding: 13-09-08, 20:15

Svar med sitat
Bokmerker