Viser søkeresultater 1 til 2 av 2
Tråd: Alltid muskelstrekk
Hybrid View
-
11-07-10, 21:17 #1
Alltid muskelstrekk
Jeg har vel mer eller mindre alltid muskelstrekk rundt om i kroppen. Akkurat nå er det øverst på den ene leggen. Holdt på å bli kvitt det, men så var det der igjen for fullt. Det rare er at jeg vet aldri hvorfor det kommer. Dvs. jeg gjør ikke noe utover det vanlige. Er det andre her som opplever muskelstrekk?
-
11-07-10, 21:41 #2
Sv: Alltid muskelstrekk
Hej
Mon det er det, der på dansk hedder en fibersprængning?
Det er ikke lige det, jeg har haft. Men jeg har haft mange andre problemer med mine muskler, først og fremmest masser af smerter. Såkaldte diffuse smerter, som ingen kan hjælpe en af med, selvom de godt kan lindres hos en god massør eller kiropraktor.
Som jeg har oplevet det, drejer det sig om, at man har for lavt stofskifte og får enten ingen medicin, for lidt medicin eller utilstrækkelig medicin.
Men så er der jo selvfølgelig også alt det med kosten og vitaminer etc. Det kan nok hjælpe at få fyldt godt på med det også.
Redigeret: Hvis problemet er spændinger, kan det være, du har brug for mere magnesium, enten som tabletter eller som magnesiumolie. Se fx her https://www.stofskifteforum.dk/showt...ghlight=hassan
D3-vitamin er en rigtig god hjælp til muskler! Og man kan miste MEGET af sin styrke, hvis man har for lidt af det.
Måske skal du ha' tjekket din vitamin- og mineralstatus?
God bedring med musklerne
Sist endret av Nielsigne; 11-07-10 kl 21:44 Begrunnelse: tilføjelse
Lignende tråder
-
Holder det ikke alltid bare med Levaxin, eller?
Av Caroline i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 4Siste melding: 12-12-09, 15:16 -
Matematikk virker ikke alltid
Av Hansen i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 2Siste melding: 21-05-09, 20:30 -
Store butikker er ikke alltid det beste
Av Sonja Midtlien i forumet Forum: Andre emner (enn stoffskifte)Svar: 3Siste melding: 17-07-06, 21:37

Svar med sitat
Bokmerker