Viser søkeresultater 1 til 3 av 3
Hybrid View
-
11-07-10, 10:56 #1
Artikkelen om legenes historiekunnskap
Her i denne nye artikkelen om legenes historiekunnskap er første spørsmål om skjoldbruskkjertelekstrakt!
http://www.tidsskriftet.no/index.php?seks_id=1993774
-
11-07-10, 11:15 #2
Sv: artikkel legetidsskriftet spørreskjema
Morsomt at Syntetisk T4 ikke er nevnt som ett av de store gjennombrudd da
• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
-
11-07-10, 12:05 #3
Sv: artikkel legetidsskriftet spørreskjema
Tak Nora. Det er på høje tid, at lægespirerne lærer om medicinens historie.
Det var faktisk i 1891, dvs. et år tidligere end angivet i artiklen...
... at den første rapport om en vellykkede behandling af en kvinde med myxødem, er blevet leveret af en 26-årig læge George R. Murray. Behandlingen af hypothyreose med ekstrakt fra skjoldbruskirtlen var den første succesfulde endokrine behandling og var medvirkende til at etablere endokrinologien som et selvstændigt medicinsk speciale. > Opfindelsen af thyreoidea-behandling sidst i 1800-tallet, med henvisninger til dokumenter man kan downloade og videresende to whom it may concern.Viktige hendelser i moderne medisin som skulle tidfestes i spørreundersøkelsen, basert på tabell av Steinar Westin (3)
* 1892 – Hypotyreose behandlet med ekstrakt fra skjoldkjertel
Det er nemlig 100% korrekt, n`Finn.
Jeg har også ledt forgæves efter denne "historiske" begivenhed.
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Thyra-artikkelen om Armour?
Av Sonja Midtlien i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 23Siste melding: 16-06-06, 13:36 -
Legenes stoffskifteverdier!!!
Av Joni i forumet Mange symptomer, men flotte blodprøverSvar: 2Siste melding: 16-05-06, 22:48 -
Sjekk denne artikkelen! Hodepine som sitt symptom for hypo.
Av i forumet Muskler, ledd og knoglerSvar: 10Siste melding: 24-04-05, 18:25

Svar med sitat

Bokmerker