Viser søkeresultater 1 til 10 av 23
Hybrid View
-
26-05-10, 03:21 #1
Tannkjøttsykdommer ved lavt stoffskifte.
Er det noen som mener de kan sette periodontitt eller betent tannkjøtt i sammenheng med lavt stoffskifte?
-M-
-
26-05-10, 08:15 #2
Sv: Tannkjøttsykdommer ved lavt stoffskifte.
Betennelser i kvevebeinet satt i sammenheng med ME og lavt stoffskifte?
http://www.stoffskifte.info/blogger/Kristinsblogg.html
Erfaringsbasert, dog...Diagnostisert etter "depresjonsymptomer" - mai 2010 & smgjs private side ...-- og det som er deilig er at NÅ er avataren min ironisk
-
26-05-10, 10:22 #3
Det skulle jeg også gjerne visst, Pluto! Om det er en sammenheng der.
Har akkurat fått vite at jeg har periodontitt
Har blitt henvist til spesialist, men det kan visstnok ta opptil et år, før jeg kan få en time.
Men jeg skal jammen spørre spesialisten om han vet noe om stoffskifte og tannkjøttproblemer.Hypothyreose (hashimoto) siden 2002. Jeg fikk konstatert lavt stoffskifte i 2005, da var jeg så syk at jeg stadig mistet bevisstheten. Det var uhyre skremmende....
-
26-05-10, 10:35 #4
Sliter også med tannkjøttbetennelse. Ikke hver dag, men ofte nok. Og det er noe dritt. Særlig når jeg pusser tennene, da må jeg pusse veeeeldig forsiktig...
-
27-05-10, 23:04 #5
Kevlin
... bare fordi du er paranoid: så betyr ikke det at de ikke er ute etter deg!!
Lavt stoffskifte - Erfa Thyroidfra slutten av 2009
Min første halve pille med Erfa
-
02-07-10, 11:26 #6
Kan anbefale "tannkjøttkur" som man bestiller hos alternativdoktoren.no
Det er en blanding av forskjellige eteriske oljer som man smører på tannkjøttet. Samtidig med tannkjøttkuren tar man en Silicea kur (den for mage/tarm). Den får man kjøpt på helsekost. Jeg anbefaler det på det varmeste!Hypothyreose (hashimoto) siden 2002. Jeg fikk konstatert lavt stoffskifte i 2005, da var jeg så syk at jeg stadig mistet bevisstheten. Det var uhyre skremmende....
-
02-07-10, 22:21 #7
Lyder godt!
Er det den her:
http://www.alternativdoktoren.no/but...jb7apsdnu7dth4
...blev lidt i tvivl nu jeg så siden ...
Nielsigne
-
14-07-10, 14:20 #8
Jeg har også problemer med tannkjøttbetennelser og blødning. Tannpleieren trodde jeg hadde diabetes pga det. Jeg har jo hatt svangerskapsdiabetes, men to uker etter rensing var det like ille igjen. Mon tro om det ikke er min gode venn stoffskiftet som er synderen her også ja!
-
14-07-10, 16:10 #9
Så fort jeg er undermedisinert, kommer blødningene fra tannkjøttet.
Gir seg etter en stund med doseøkning.
Og dette gjentar seg som et mønster, så kan ikke være tilfeldig.....Jeg er en 1952-modell som har vært medlem her siden-07. Diagnose Hashimoto's.
Medisinert NED kun pga SUBRIMERT TSH i 2007 og BLE ORDENTLIG SYK, syk som jeg aldri i livet tidligere har vært.
Høsten -09 spyttprøver viser "ADRENAL FATTIGUE". Går på binyrestøtte. Tåler IKKE å kutte det ut.
-
14-07-10, 21:41 #10
A-ha. Det er altså derfor det har vært et h**te å gå til tannlegen og få renset tannstein samtidig som det var "den tiden i måneden"... (Siden stoffskiftet forsøker å forhøye seg da...)
Diagnostisert etter "depresjonsymptomer" - mai 2010 & smgjs private side ...-- og det som er deilig er at NÅ er avataren min ironisk
Lignende tråder
-
lavt stoffskifte/lavt blodtrykk
Av ung24 i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 17Siste melding: 26-05-10, 13:09 -
Lavt blodtrykk pga. lavt stoffskifte?
Av Lene i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 47Siste melding: 30-10-09, 20:53 -
svimmelhet og "lavt blodsukker" ved lavt stoffskifte
Av isa1 i forumet Lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 11-06-09, 19:54 -
Høy TSH = Høyt stoffskifte, evt lavt stoffskifte?
Av Stina i forumet TSHSvar: 13Siste melding: 27-10-06, 20:28 -
Høy TSH = Høyt stoffskifte, evt lavt stoffskifte?
Av Stina i forumet Høyt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 23-10-06, 22:46

Svar med sitat

Bokmerker