Viser søkeresultater 1 til 10 av 12
Threaded View
-
02-02-10, 22:09 #1
Ryggproblemer, hvor utbredt er det?
Jeg leser at mange her inne nevner rygg og korsrygg som et problem. Så jeg lurte litt på hvor mange av dere som har eller har hatt trøbbel med dette.
Jeg har selv hatt prolaps noen ganger, så når ryggen har kranglet har jeg alltid vært redd for at det skal skje igjen. Men siste par årene har jeg hatt vondt i ryggen oftere, men det har gått raskt over igjen. I tillegg virker det som om en del av dette er "muskelknuter" eller noe slikt. For samboer finner noen harde punkter, som blir mykere når han masserer dem.
Så jeg mistenker at disse tilfellene som ikke er prolaps eller rotasjon av korsbenet (som jeg også har hatt noen ganger), kan linkes til stoffskiftet, siden jeg kjenenr igjen endel som står nevnt i mange ulike tråder jeg finner. Men fant ingen samle tråd, så da prøver jeg på det.
Leste også om noen andre her som var stive i ryggen om morgenen, slik har jeg også vært. Faktisk starta det etter svangerskap nr 2 (8 år siden), og under det svangerskapet var jeg faktisk lav på stoffskiftet, men aldri starta behandling.
Dere andre som sliter med ryggproblemer, på hvilken måte har dere ryggproblemer?
Ble litt opptatt av slikt, når jeg nok en gang ligger rett ut med ryggproblemer. :(
Lignende tråder
-
Hvor mye kan tsh øke på 7 mnd?
Av Lexington i forumet BlodprøverSvar: 1Siste melding: 19-04-09, 15:04

Svar med sitat
Bokmerker