Viser søkeresultater 1 til 10 av 32
Tråd: imponert!
Threaded View
-
04-10-09, 14:36 #1
imponert!
Først må jeg få si at jeg er imponert over siden deres! Hvor mye kunnskap/informasjon dere har samlet, hvor hjelpsomme og støttende dere oftest er mot hverandre, mange av der gir et svært ressusjsterkt inntrykk

Mange av innleggene burde være samlet mellom to permer, arbeidstittelen kunne vært "spørsmål og svar vedr stoffskifte"
Jeg har verdens søteste lege, han har så lange øyenvipper, at en nesten kan få lyst til å bli hypokonder for å kunne gå dit litt oftere
Men den detaljkunnskapen om sykdommen som dere sitter inne med, har han nok ikke. Man har får jo også utdelt et begrenset antall minutter hos legen for å spørre om alt man lurer på....
Først må jeg få si at i motsetning til mange andre, har jeg fått tilbud om å forsøke levaxin uten å måtte argumentere eller "krangle meg til de. Han valgte å ta hensyn til hvordan jeg følte meg, mente det ikke ville skade å forsøke. men etter endelig fått nett tilgang igjen, og lest mer om emnet, og alle som forteller om at de ikke føler seg så mye friskere etter å ha brukt levaxin, spør jeg meg om det har noe hensikt å forsøke i det hele tatt, i mitt "grense" tilfelle?
Litt om meg, jeg er en kvinne 48 år, om det ikke kommer opp. har også sterk grad av fibromyalgi, og diabetes. Ingen "light" versjon, men ved å telle karbohydratene grundig. ofte mer mosjon enn jeg strengt tatt orker, klarer jeg meg uten medisiner
Overvektig grad en.
mine siste prøveresultater er som følger: s-T4 fritt, 12 (har tidligere vært nede i 11, særlig tangmel har fått det litt opp)
S-T3 fritt, 4,0.
S-TSH 1,93 på siste måling, men har tidligere(siste året) vært på 3,30 og 3,70
Anti TPO 15, S-tras som jeg ikke vet hva er, mindre enn en.
Jeg har ikke rukket sette meg så mye inn i stoffskifte problematikken ennå, så jeg er nærmest helt blank på emnet
Har de fleste av de klassiske stoffskifte symptmnene, tror også tidligere stor stressbelastning har gjort bi-nyrene slitne. Men orker ikke ta flere blodprøver nå.
Så mitt dilemma nå er, skal skal ikke forsøke disse små hvite kjemiske tablettene? Jeg kjenner at jeg har en nøling....Eller tilsier tallene mine at jeg bør førsøke de?
Hadde satt stor pris på om noen hadde tatt seg til til å kommentere de
!

Svar med sitat

Bokmerker