Jeg har nå spist lavkarbo kosthold siden 4 januar. Fordøyelse, hud og hår er bedre enn noensinne. Og jeg har mistet 7 kg!! MEN.. jeg føler meg altså bare værre og værre.

Blodprøvene mine er litt svingene, men det er innenfor referanseverdiene.. legen min syntes stoffskiftet mitt er litt lavt og svingene. Og vil prøve behandling på meg om det fortsetter å svinge. Anti-TPO hos meg har alltid vært under 25 (ikke målbart) og nå er den på 31.. kan dette skyldes kostomlegging? Lavkarbo skal jo være bra for stoffskiftet, men jeg ble litt i tvil nå..

Symptomer jeg sliter spesielt ille med om dagen..

-Jeg stivner ofte i kroppen og både armer og føtter sovner ofte (sånn at det prikker vet dere...)

-Jeg sliter mer og mer med søvn og tror jeg kunne sovet 15 timer hver dag uten problem!

-Stadig blir jeg syk. Siden november har jeg hatt en langvarig lungebetennelse som nå endelig ser ut til å være over. Halsbetennelse 2 ganger, bihulebetennnelse 3-4 ganger, kraftig urinveisinfeksjon som holdt på å gå over til nyrebekkenbetennelse, og øreverk har jeg også hatt.. Syntes virkelig det holder altså!

-Humøret er veldig svingene, og de her hjemme vet egentlig ikke hvor de har meg. Jeg er rett og slett grinete fordi jeg er sliten og ikke orker å rydde eller noe sånt!

-Øresus kommer og går.. høres ut som en alarm.. som bare jeg hører.. tror jeg blir gal!!

-Mensen er uregelmessig til de grader. Har hatt hormonspiral nå i snart 1 år, og satte den inn for å minke kraftige blødninger og som prevensjon. MEN.. jeg har nå mensen i gjerne 2 uker, for så å ha en uke fri og på'n igjen med mensen. Eller jeg kan være uten i 2 måneder... PMS er værre nå en før. Jeg har veldig vondt i rygg, hofter og mage de dagene jeg har mensen og brystene kan jeg ikke være nær en gang. De er kjempe ømme. Jeg snorker også av en eller annen grunn når jeg har kraftig mens..

-Min gj. måling på morgenen før jeg går ut av sengen er 35.9, fryser kun veldig når jeg sover om dagen, men har hetetokter så det renner av meg på dagen.

Noen som vet noe om hvordan kosten kan påvirke stoffskiftet? Har bare lest om positive ting her inne og finner ingenting om negative ting... eller er det bare tilfeldig??

Tar forresten dette av kosttilskudd: Udo's Choise, krom, magnesium, selen, D3, kalsium, TrioBe og jern..