Viser søkeresultater 1 til 10 av 12
Threaded View
-
28-05-09, 20:05 #1
Lavt stoffskifte og problem med amming?
Jeg er ny her på forumet og lurte litt på om det er flere som har opplevd problemer med amming når man har hatt uoppdaget lavt stoffskifte i tiden etter fødsel? Jeg fødte en liten gutt for litt over et år siden, og i de tre første månedene slet jeg VELDIG med å amme. Melka usedvanlig treg, jeg fikk store blemmer på brystvortene og det var i det hele tatt et slit å mate gutten min. Opplevde tette melkeganger ca. 2-3 ganger i uken og 1 brystbetennelse. Til slutt måtte jeg bare gi opp hele amminga. Det bestemte jeg meg for da jeg fikk svar på at jeg hadde lavt stoffskifte. Da var jeg ganske langt nede og helt utkjørt.
Så er det andre som har opplevd noe lignende? Kom gjerne med innspill
Forøvrig synes jeg det er på tide at man sjekker stoffskiftet i forbindelse med graviditet/fødsel da man er særlig utsatt i den situasjonen. I mitt tilfelle var det min mor som ba meg sjekke stoffskiftet siden det ligger i familien og jeg var tydelig redusert da og klarte overhodet ikke å ta meg av sønnen min.
For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen.
Lignende tråder
-
problem med øynene
Av pling i forumet Stoffskifte relaterte øye plager og øyesykdommeSvar: 11Siste melding: 14-03-09, 10:27 -
Problem ved langtidsbruk av levaksin?
Av superk i forumet Lavt stoffskifteSvar: 3Siste melding: 19-01-08, 18:50 -
Amming og stoffskifte...
Av Tusull i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 5Siste melding: 09-07-07, 22:17 -
Amming og Levaxin gir søvnløse og stressa babyer?
Av RIGG i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 6Siste melding: 11-09-06, 19:30

Svar med sitat
Bokmerker