Viser søkeresultater 1 til 8 av 8
Threaded View
-
19-11-09, 16:32 #1
Følger av lavt stoffskifte
Hadde influesasymptomer fra 22okt til 8nov. Svake -litt stiv nakke, litt hasvondt noen dager, ellers bare feberfølelse. Og "feberen" var noen dager oppe i svimlende 36,7grader, 0.1 grad mer enn det pleier å være i frisk tilstand.
Så 17nov. var det på'n igjen og i går og i dag var det kraftigere enn sist - "feberen" var svimlende 37,0grader.
Det gir meg relativt kraftige symptomer og feberfølelse, og det er dette som pusler meg :
Hvorfor har jeg kraftig feberfølelse når jeg ikke har feber ?
Jeg var jo slik hele tiden på Levaxin også, og året etter at jeg gikk over på Armour fikk jeg feber i over 38 og da tenkte jeg at "nå er DET også iorden".
Men det var det ikke ! Det var bare en bakterieinfeksjon, og den klarte å drive opp feberen.
Virus gjør ikke det.
Noen flere som har det slik ?
Er det mulig å karakterisere fenomenet som en allmenn foreteelse blandt oss ?
Er det et karaktersymptom for hypothyreose ?
Eller er det bare meg.......?• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
Lignende tråder
-
Følger av operasjon.
Av iviv i forumet OperasjonssalenSvar: 6Siste melding: 13-01-11, 21:55 -
lavt stoffskifte/lavt blodtrykk
Av ung24 i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 17Siste melding: 26-05-10, 13:09 -
Lavt blodtrykk pga. lavt stoffskifte?
Av Lene i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 47Siste melding: 30-10-09, 20:53 -
Høy TSH = Høyt stoffskifte, evt lavt stoffskifte?
Av Stina i forumet TSHSvar: 13Siste melding: 27-10-06, 20:28 -
Høy TSH = Høyt stoffskifte, evt lavt stoffskifte?
Av Stina i forumet Høyt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 23-10-06, 22:46

Svar med sitat
Bokmerker