Viser søkeresultater 1 til 1 av 1
Hybrid View
-
15-09-10, 15:00 #1
Billede før og efter total thyreoidectomi (Hashimoto's)

Få måneder mellem venstre og højre billede. I januar 2010 beskriver han sit forløb i tråden Thyroid problems for the thyroidless på et andet board. Han afslutter sit indlæg med spørgsmål: "I know it's not going to change overnight, but how long can I expect this to last? Weeks? Months?"
Så vidt jeg kan se, har han været igennem et forløb-efter-bogen, så hvad er mon gået galt? Eller - sker det for alle?
Når man er syg så er man syg, og man skal i behandling. Selvfølgelig skal man det og man er nødt til at tage tingene som de kommer.... Men værst er, at de fleste er i den grad uforberedte fordi deres læger maler skønmalerier når operationer skal sælges til patienterne. "Alt bliver meget bedre end før og lavt stofskifte er meget nemt at behandle." ... but how long can I expect this to last? Weeks? Months?
Sist endret av Admin; 27-02-17 kl 16:16 Begrunnelse: Billedlink erstattet med aktivt
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
En mor offentliggør et billede af sine to drenge på Facebook.
Av Anisa i forumet Sosiale medierSvar: 0Siste melding: 09-07-13, 06:52 -
Planlagt total thyreoidektomi til høsten
Av Minimax i forumet OperasjonssalenSvar: 0Siste melding: 31-05-12, 23:02 -
Afi-B-Total
Av Damen i forumet B-vitaminerSvar: 0Siste melding: 17-12-09, 23:01 -
Kræft i skjoldbruskkirtel i 2005, total thyreiodektomi
Av Lene i forumet Kreft i skjoldbruskkjertelenSvar: 19Siste melding: 21-08-09, 18:20 -
total thyroidectomi)
Av sofus i forumet OperasjonssalenSvar: 4Siste melding: 16-10-07, 22:40

Svar med sitat

Bokmerker