Viser søkeresultater 1 til 10 av 32
Threaded View
-
03-10-08, 17:09 #2
Time hos endokrinolog
Nå er det en uke til jeg skal på Aker. Prøver å forberede meg. De siste stoffskifteprøvene mine er ifølge fastlegen helt fine. Har i løpet av et års tid redusert dosen med levaxin etter et svangerskap. Har tatt en rekke nye prøver jeg får svar på hos endoen, men aner ikke hva. Formen min er laber, og har vært slik i 3 mnd. Alle plagene jeg har nå tror jeg kan relateres til stoffskifte da jeg har vært gjennom en rekke andre undersøkelser. Alt er helt fint. Plagene mine er vekttap, fryktelig sliten, dotter i ørene, svimmel, tidvis kvalm, løs mage, lavt blodtrykk, uro i kroppen, kald både her og der, muskelsmerter, litt sår i halsen, trang i brystet, anpusten ved den minste anstrengelse osv. Hva kan jeg forvente av en time, er det spesielle prøver jeg bør be om blir tatt. Hva gjør jeg hvis også alt er fint her. Mange spm, men føler at denne timen er så avgjørende for veien videre til å bli frisk.
Lignende tråder
-
Fikk diagnosen Graves for 2 dager siden
Av Yvai i forumet Graves sykdomSvar: 6Siste melding: 10-05-10, 13:47 -
Graves siden 2004
Av jane i forumet Graves sykdomSvar: 42Siste melding: 06-05-10, 15:11 -
Fikk lavt stoffskifte under første svangerskap for 17 år siden.
Av Alma i forumet Lavt stoffskifteSvar: 9Siste melding: 04-10-08, 10:32 -
Fikk diagnosen lavt stoffskifte for 1 år siden
Av marianne i forumet Lavt stoffskifteSvar: 11Siste melding: 25-05-05, 11:08 -
Fikk en datter for 8 mnd siden og følte meg elendig
Av sørlandet i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 2Siste melding: 26-04-05, 11:04

Svar med sitat

Bokmerker