Au!!! :(

De siste 5-6 ukene har jeg vært veldig plaget av smerter helt nederst i korsryggen som stråler til siden utover i "skinka" og nedover i lår og legger. Noen ganger er det strålesmerter, andre ganger ligner det mer på slike voksesmerter jeg husker fra barndommen, en slags nummenhets-smerte som liksom går tvers igjennom alt av muskler og bein... I tillegg kan jeg ha kjempevondt under føttene, hælene særlig. Det er som om putene under hælene har punga. Smertene kommer og går til alle døgnets tider, om natten gjør de det vanskelig å sove. Om dagen blir jeg mindre mobil. Det var temmelig plagsomt å sitte lenge på et fly kan jeg love! Risting, strekking og massasje hjelper litt, bedrer vel blodomløpet, men det varer ikke lenge. Det hjelper også å gå litt, men det er en grense for hvor langt en klarer å gå...

Jeg vet fra det gamle forumet at det er flere andre som har vært plaget av samme symptomer. Tenkte det kunne være et aktuelt tema å ta opp igjen. Noen som vil dele erfaringer på nytt?

Siden jeg også har STORE problemer med magen, (bokstavelig talt, for den er STOR, jeg ser rett og slett gravid ut) har jeg utifra hva jeg har lest her og andre steder lurt på om binyrene mine er slitne. Kan virke som at det ble en liten bedring da jeg forsøkte Noras hydrocortisontips/-"test" og inntak av C -og B-vitaminer. Men tror dere jeg klarte å legge det frem for legen på mandag? Neida! Jeg fortalte henne om alle disse symptomene, men hun koblet det nok bare til at jeg fortsatt er hypo... Og jeg var utafor av jetlag og snakket usammenhengende og begynte bare å grine da hun spurte meg hvordan jeg har det....

Det var jo greit at hun fikk oppleve meg i det hjørnet også...

Hilma