Viser søkeresultater 1 til 3 av 3
Tråd: Noen Gla`ord
-
18-08-08, 18:06 #1
Bruker
- Medlem siden
- Nov 2007
- Sted
- Lillehammer
- Meldinger
- 13
Noen Gla`ord
om dette med å ha overgangsalder og stoffskiftet.For etter 10 år med denne sykdommen føler jeg meg endelig bra!
Og det tilskriver jeg faktisk overgangsalderen,fordi mensen har blitt nesten helt borte,og ferrintin har for første gang på 10 år slått seg på 50-tallet. I alle år har den ligget mest under 30,flest målinger i rundt 20-25.Så nå opplever jeg å være uthvilt når jeg våkner,selv om hetetokter stikker innom titt og ofte.
Må si at det er en underlig følelse og kjenne at jeg har ork og krefter til å gjøre noe mer en det jeg strengt tatt har måttet.Sier JIPPI

IreneIrene
-
18-08-08, 20:00 #2
Re: Noen Gla`ord
Så flott! Hva kommer det av at du har blitt bedre ved overgangsalderen? Vet ikke helt når jeg begynte å få sykdommen, men begynte med Levaxin for 1 1/2 år siden. Kjente så smått at overgangsalderen meldte seg i fjor. Har omtrent ikke plage p.g.a. av dette, bortsett fra forverret migrene.
-
19-08-08, 08:34 #3
Bruker
- Medlem siden
- Nov 2007
- Sted
- Lillehammer
- Meldinger
- 13
Re: Noen Gla`ord
hei
det er så enkelt at jeg nesten ikke har mens lenger,derfor har ferrintinen gått opp fra noen og 20 til 50-tallet... det merker jeg godt på energien min,hele kroppen føles bedre,føler meg uthvilt når jeg våkner,i stedet for slik jeg har vært de siste 10 årene,enda mer sliten enn da jeg la meg.Har og startet med progesteronkrem nå,så håper den og har en positiv virkning på hetetokter og mye hodepine.
Irene
Svar med sitat
Bokmerker