Viser søkeresultater 1 til 5 av 5
    Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    2,105

Standard Må bestille tid for å ta blodprøver

Det gjør meg litt frustrert, for når min sykdom er kjent så burde det vel ikke gjøre noe om jeg stakk innom å tok en blodprøve når jeg ikke føler meg i form? I stedet må jeg kanskje vente til jeg har time om flere uker og resultatet var at stoffskiftet var veldig lavt FT4 på 7, noe jeg merker veldig godt. Hadde jeg kunnet få vite det litt før så...

Medlem siden
    Mar 2005
    Alder
    81
    Meldinger
    490

Standard Sv: Må bestille tid for å ta blodprøver

Det behøver ikke jeg.
    Jeg har avtale med legen om at jeg kan komme å ta blodprøve når jeg syns jeg trenger det. Det er viktig, særlig i starten.
    Nå er det flere år siden jeg har tatt blodprøver. Det er ikke dem som gjør deg frisk !
    Men, det er viktig å lære seg hvordan man føler seg i forhold til blodprøver.
    Derfor - lag en avtale med legen din om at du bare kan "knakke på ruta" til de blide søstre.....
    Jeg har vel enda skjemaet liggende klart til utprinting -og det bør alle ha.
    • Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    2,105

Dere er heldige. Går ut fra at det er legen som har bestemt at det skal være slik, han vil kanskje tjene mest mulig penger, men jeg kunne betalt det samme som for en time jeg bare jeg fikk tatt de blodprøvene. Hun ene sekretæren er forresten ikke så søt heller, snarere tvettimot sur.

Medlem siden
    Mar 2005
    Alder
    81
    Meldinger
    490

Høres ikke så hyggelig ut det derre Cahtrin.....
    Men ta tak i slipset på'n å spør om du virkelig skal være nødvendig å bestille time bare for en blodprøve.
    Si at du har venner som bare kan komme når den syns det er nødvendig.

I mitt tilfelle gjelder det innen visse tider og dager.
    Jeg må innfinne meg før kl.11 mand.-tors.
    Det kan sikkert være litt forskjellig rundtomkring - feks når blodprøvene hentes og sånn.

Så hender det jo at de har mye å gjøre så jeg må vente litt.
    • Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    2,105

I dag snakket jeg med den andre sekretæren. Nå skulle jeg bare avbestille en time da, men hun er så søt og koselig i forhold til den andre. Håper altid at det er den snille som er der jeg. Har jo litt å si det også når du er syk.

Lignende tråder

1. Bestille Armour fra utlandet?
    Av Pusen i forumet Naturlig Thyroid medisiner
    Svar: 12
    Siste melding: 24-05-06, 23:12
  2. Blodprøver
    Av elin* i forumet Blodprøver
    Svar: 19
    Siste melding: 25-07-05, 11:26
  3. blodprøver
    Av Kari i forumet Blodprøver
    Svar: 9