Viser søkeresultater 1 til 4 av 4
Hybrid View
-
08-08-10, 20:22 #1
Pludselig stikkende, diffuse smerter
Jeg tog mig et havbad i dag - og det er noget af det bedste, jeg ved.
Så traf jeg på nogle tråde fra en brandmand, og må vel nærmest sige, at jeg kom til skade med min ene arm... Det har nu gjort ondt i fem timer.
Det er så hvad det er.
Det, jeg undrer mig over og føler er meget ubehageligt: Efter et par timer begyndte jeg at få stikkende smerter rundt omkring i kroppen, som om, jeg havde brændt mig der også. Det er jeg sikker på, jeg ikke har - et møde med en brandmand 'honoreres' som bekendt omgående. Desuden forsvinder de stikkende smerter efter ca et halvt minut - og kaster sig over et andet sted på min krop.
Men hvad mon de stikkende smerter kommer af - der, hvor de ikke skyldes brandmanden? Jeg har overvejet, om det simpelthen er kræets gift, der har spredt sig i systemet - og at der så, efter spredningen, kan kan være opstået en immun reaktion. Jeg ved godt, man siger, at sådan nogle opstår omgående, men jeg har set min mor have dem i utallige og besynderlige varianter, så det er ikke noget, jeg tager for givet mere.
Men har nogen her mon nogen bud - nogen erfaringer?
Nielsigne
Sist endret av Nielsigne; 08-08-10 kl 20:23 Begrunnelse: tilføjelse
-
08-08-10, 21:27 #2
Sv: Pludselig stikkende, diffuse smerter
Nesletrådene blir liggende på huden og om man gnir blir det verre. Ta et VARMT bad (så varmt du klarer) uten å gni så destrueres trådene mest mulig skånsomt.
(Jeg dykker, og har NOK erfaring med brennmaneter....på overleppa spesielt.)
Reaksjonen din har jeg aldri hørt om før, så den vil jeg ikke forsøke å si noe om.Diagnostisert etter "depresjonsymptomer" - mai 2010 & smgjs private side ...-- og det som er deilig er at NÅ er avataren min ironisk
-
08-08-10, 22:03 #3
Er der ikke noget med at det hjælper at tisse på de områder hvor man er blevet brændt?

Øv Nielsigne
jeg har desværre ingen bud, men vil bare ønske dig god bedring
Sist endret av Babe; 08-08-10 kl 22:47
-
08-08-10, 22:11 #4
Diagnostisert etter "depresjonsymptomer" - mai 2010 & smgjs private side ...-- og det som er deilig er at NÅ er avataren min ironisk
Lignende tråder
-
Smerter i knærne
Av Bille i forumet Muskler, ledd og knoglerSvar: 22Siste melding: 23-07-11, 10:02 -
Pludselig store ødemer
Av Nielsigne i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 15Siste melding: 03-07-10, 21:15 -
smerter i underlivet..
Av evonnove i forumet Muskler, ledd og knoglerSvar: 0Siste melding: 20-10-08, 22:46 -
Smerter og fysioterapi
Av Anne Ma i forumet Muskler, ledd og knoglerSvar: 15Siste melding: 22-03-07, 23:03 -
diffuse lidelser
Av Marianne i forumet Nyttige linkerSvar: 0Siste melding: 03-08-06, 21:47

Svar med sitat

Bokmerker