Hei

Ser at det er svært mange som meg som sliter med muskelsmerte, dovne kroppsdeler og vondt i brystet. Jeg har forsøkt det meste innen ulike behandlinger, og har ikke opplevd at det har hatt noe særlig virkning.

Men nå har jeg funnet en behandling som fungerer i hvertfall for meg: osteopati i kombinasjon med noen behandlinger hos kiropraktor.
Første gang jeg var hos osteopaten oppdaget han at brystet mitt var helt låst, at jeg ikke kunne bevege det. Det har han nå løst opp.

Forrige helg våknet jeg med vonde mandler, og tenkte at nå blir jeg forkjølet. Etter hvert kjentes det ut som om jeg var i ferd med å få bronkitt og jeg fikk pusteproblemer. Men det var bare hals og brystmuskelaturen.

To behandlinger hososteopat løste dette problemet. Min erfaring er at denne sykdommen skaper voldsomme spenninger i musklaturen. Vår syke kjertel senker sirkulasjonen samt at det blir for lite oksygen til musklene. I perioder har jeg vært spent som en fjær. Lymfesystemet får problemer med å fungere i så stramme omgivelser og det oppstår kviser, Jeg har til og med hatt lymfeårebetennelse.

Jeg er derimot ikke sikker på at disse spenningen forsvinner med riktg medisinering - i hvert fall tar det veldig lang tid. Så jeg er veldig glad for å ha funnet noe som faktisk klarer å løse opp muskelatur under brystbeinet. Det har ingen klart før.

Hilsen

Vår