Hei,

Mister sykepengene mine fra 9/9 og siden jeg ikke har hørt noe mer fra NAV tok jeg en telefon dit i dag. Da fikk jeg beskjed om at det IKKE var søkt om rehabliteringspenger... hmmmm

Legen min sendte inn sin erklæring den 15/8 og jeg har kun mottatt et brev med tilbud om samtale. I det brevet står det ingenting om at jeg må søke om rehabliteringspenger i tillegg til at legen skriver sin ærklæring. Det står bare at jeg skal sette frem krav så tidlig som mulig. Jeg antok at min lege's erklæring var et krav på vegne av meg. Er visst IKKE det. Fikk beskjed om at jeg ikke vil få utbetalt penger før saksbehandlingen er ferdig... noe om kan ta noen måneder!!!!!

Er det noen som har opplevd lignende? Jeg trodde hvertfall at de utbetalte penger frem til søknaden var behandlet i det minste. Fikk bare beskjed om at jeg måtte på sosialkontoret! Akkurat som om jeg får hjelp der da...

Er det ikke nok med at en er syk da, uten at en skal måtte fly i alle retninger og søke om ditten og datten? Sorry, at dette ble et syte innlegg, men blir så irritert. Kunne de ikke bare skrevet på norsk om at jeg måtte fylle ut et søknadskjema og sendt den til meg da????