Viser søkeresultater 1 til 1 av 1
Hybrid View
-
14-08-07, 21:08 #1
når slanking ikke nytter ...
... jeg er så heldig å fått arve min mors litt kraftige lår, også kalt ridebukselår ... disse er ekstremt vanskelig å slanke bort for normale mennesker, og vi hypoer har ekstremt vanskelig for å slanke oss i det hele tatt - så oddsen for å få slanket de vekk ved trening og kosthold er liten ... om ikke svært liten ... har vurdert fettsuging, men syns det er et drastisk inngrep, har også hørt at resultatet er så som så ... kom over en reklame fra ellipse klinikken, som påstår at de kan fjerne slikt vha ultralyd - kraftig ultralyd som knuser fettcellene ... ? hva tror dere om dette? noen som har prøvd?
de oppgir ikke pris, så regner med det koster litt - skeptisk til sånt i utgangspunktet, men innbiller meg at det må da ha noe virking om de driver en seriøs bedrift fra dette ...
Lignende tråder
-
slanking å lavt stoffkifte
Av Shelley i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 25Siste melding: 21-01-10, 21:29 -
slanking og lavt stoffskifte
Av Alice i forumet MeningsmålingerSvar: 6Siste melding: 27-02-08, 10:29 -
Slanking
Av Hsn i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 9Siste melding: 07-06-07, 06:37 -
undersøkelse om lavkarbo/"ordinær slanking"
Av isa1 i forumet Lavkarbo & LCHF (Low Carbs High Fat)Svar: 2Siste melding: 11-05-07, 10:28

Svar med sitat
Bokmerker