Viser søkeresultater 1 til 7 av 7
Tråd: Deppa..
-
06-02-07, 20:05 #1
Deppa..
Sitter her med pcen og griner..., må få dette ut, og gjør det her!
Dårlig helse, usikkerhet på hva som er galt gjør at jeg stort sett sitter i sofaen. Jentene mine lurer selvfølgelig på hvorfor jeg ikke kan leke med de som før, og hvorfor de ikke får ha med seg venninner hjem...., dette fikke meg til å begynne å grine. Min yngste jente sier: "Mamma, når du griner, blir jo jeg lei meg, for jeg er jo så glad i deg."
Jaja, håper jeg snart får overskudd til å gjøre ting med jentene igjen!!
sorry, følte for å lette på trykket! Er så redd i påvente av resultatet av MRen...
Mvh MaiaJeg ble født med hypo, og har aldri egentlig aldri visst at mennesker sliter med denne sykdommen, fordi jeg aldri har vært plaget
(...bortsett fra at jeg alltid har vært litt lat
)
-
06-02-07, 20:39 #2
Hilsen Anne Ma
Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.
-
06-02-07, 22:04 #3
Det er vont å ha det sånn. Jeg håper det går bra med MR en og at du får det bedre snart.
Stor klem.
-
07-02-07, 08:50 #4
kjenner meg godt igjen ja, vondt med slik håpløshet.
Jeg kan egentlig ikke gi deg noen gode råd nå, fordi jeg er akurat som deg nå.
Minstejenta mi er i barnehave 3 dager i uken, det gir meg litt bedre samvittighet ovenfor henne, ellers hadde hun vel ikke kommet seg ut i sneen i det hele tatt.
Det at det er vinter er nok med på å gjøre dagene tyngere, det er liksom ett ork å komme seg ut da. Prøver å se frem mot sommer og sol.
håper du får bedre dager snart.Jeg føler at jeg må følge nøye med på ting og tang selv, legen gjør lite uten at jeg pusher på han. Jeg må liksom SELV fortelle hva jeg vil han skal gjøre...
Jeg må selv påpeke avvikene osv, dette gjør det litt vansklig å stole på legen, for JEG går jo til HAN for å bli trygget på sykdommen.
-
09-02-07, 08:26 #5
Ã…Ã…Ã…Ã…Ã…, såååååå deiliig!!
Normale funn på Mr'en!! -Uten at det gjør meg merktbar bedre, men det er jo deilig å få bekrefte at det ikke ligger noe der oppe, det høres litt ille ut!!
Nei, nå sparker vi fra, og tenker at det bare skal gå oppover!
Mvh Maia
Jeg ble født med hypo, og har aldri egentlig aldri visst at mennesker sliter med denne sykdommen, fordi jeg aldri har vært plaget
(...bortsett fra at jeg alltid har vært litt lat
)
-
09-02-07, 22:08 #6
-
10-02-07, 13:14 #7
Good for you Maia!!! Blir så glad når jeg hører ting går bedre
Symptomer på lavt stoffskifte lenge, men har ikke hatt en diagnose før nå.
Diagnoser: Juni 06: Chron's eller UC, Juni 06: PCOS, Jan 07: Lavt stoffskifte
Lignende tråder
-
Jeg har gått opp flere kilo i sommer
Av skaye i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 5Siste melding: 21-08-06, 12:06
Svar med sitat
Bokmerker