Viser søkeresultater 1 til 9 av 9
Threaded View
-
27-10-06, 08:23 #2
uff uff å atter uff....
Ja ja fikk svar på blodprøvene idag. TSH har gått ennå mere opp. Den er nå på 9,26. Ft4 er på 12,3. Skjønner av dette at stoffskiftet mitt går ned og blir lavt nå. Siste prøve, tatt i forrige uke, var TSH på 7 og noe og Ft4 på 14 og noe. ( Husker ikke jeg
) Sliter veldig... Er livredd for at jeg skal bli like dårlig som jeg var da jeg fikk diagnosen, men håper ikke det..... Sliter meg gjennom dager på jobb, jobber i helsevesenet, men etter seinvakt i går måtte jeg bare kaste inn håndkleet. Så idag måtte jeg holde meg hjemme. TRAGISK.Har så lav selvtillit nå .......
Vil ikke dette jeg.... å hvor jeg skulle ønske å bli den gammle meg igjen.. sliter masse med at folk ikke skjønner meg også.. de sier det ikke med rene ord, men jeg ser det på holdningene deres. Min dose på levaxin har vært 100 mg/ 3ggr og 150mg/4ggr i uken. Skal nå øke til 150 mg daglig. Håper jeg blir raskt bedre.....
Ja ja det er veldig godt å få inn her å skrive noen ord. At jeg ikke har funnet denne siden før......
Lignende tråder
-
Prøver, prøver og atter prøver....
Av Tiffen i forumet BlodprøverSvar: 3Siste melding: 14-12-07, 23:10 -
atter et spørsmål om maks oppdosering av levaxin igjen:=)
Av isa1 i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 7Siste melding: 22-02-07, 16:31

Svar med sitat
Bokmerker