Jeg har fått time til legen på fredag. Dere må tenke på meg klokken 1040.

Gruer meg kjempe mye. Stoffskiftet er høyt nå. Jeg har hatt en grusom hodepine i 14 dager og holdt på å klikke om det ikke hadde gitt seg. Kastet opp gjorde jeg også. Når jeg kastet opp relativt kort tid etter tablett inntak så tenkte jeg at de vel kom opp igjen og tok ny tablett. Tydelig var de oppsugd l ikevel og nå har jeg høy T4 og T3. Legen sa det kunne være hypersymptomer. Han tok blodprøver og jeg har sett på skjermen på sykehuset. T4 62 og T326.

Legen er imot Armour så tenker at han ikke er særlig blid nå. Får vel skikkelig vann på mølla om at jeg skal slutte med Armour.

Det har vært grusomme dager, men jeg kommer ALDRI til å slutte. Armour gav meg livet på ny og INGEN skal ta det fra meg. Selv om dette har vært tøft er det ingen ting i forhold til å ha for lavt stoffskifte. Da T4 lå på 5 og 7 osv var det grusomt.

Det var forresten veldig lett å få fremskyndet timen selv om det bare var noen dager frem. Vanligvis pleier det å være VELDIG vanskelig, men det kan jo være tilfeldig da.

Sånn nå er det slutt på klagesangen min. Har det relaativt bra nå og lurer på om jeg skal starte med tabletter igjen , men vil ta prøver først så det håper jeg at jeg får på fredag. Tror nok det når legen får se prøvene. Han kommer til å fly i taket. Kanskje han gruer seg han også-Når den umulige pas som bruker Armour kommer.