Viser søkeresultater 1 til 4 av 4
  1. #1
    Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    2,105

    Standard JEG BLIR TERRORISERT AV EN BILLE!!

    Det er helt sant altså. Jeg er livredd biller nemlig av en eller annen tåpelig grunn. De som ikke har det sånn vil sikkert le seg nesten ihjel. Det lyder jo tåpelig men det er sant.

    Sånn ser den ut: Svart med orgnasje flekker på vingene. Den flyr mot lyset og er aktiv om natten og den lager summelyder som et innsekt.

    De andre nettene har det vært sånn at jeg har visst hvor den har vært og kunne stenge døren igjen. I natt viste jeg ikke det. Det ble så ille at jeg måtte ringe en venninne. Jeg sa at det var like ille for meg som om det skulle kommet en katt inn til henne. Venninnen min er nemlig redd katter. Hun er et klokt menneske , så hun lo ikke, men valgte og komme til meg for å gå på billejakt. Vi fant ikke uvesnet, men la oss til å sove. vi håper at jeg har drept billen med insektsspray. Jeg håper virkerlig at den ikke dukker opp i natt. Jeg er utrolig takknemlig for at jeg har en så god venninne.

    I natt håper jeg at billen forsvinner. At den er dø. Egentlig hadde jeg tenkt at den kunne få leve. Prøvde å sette lys i fellesgangen og lokke den ut dit. Men nei. Jeg fikk ikke tatt den med kost og brett heller. Den sammarbeidet ikke så da så.

    Krysser fingrene for en billefri natt. Jeg er utslitt av for lite søvn.

  2. #2
    Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Sørlandet
    Meldinger
    2,650

    Standard

    Jeg var veldig redd for edderkopper, helt til...

    ...jeg overanstrengte meg over lengre tid, så jeg var så sliten at jeg bare stupte i seng hver kveld (selv om jeg ikke fikk sove noe særlig). Til slutt ga jeg blaffen i om det satt edderkopper på veggen i nærheten av senga mi.

    Og ellers så forstår jeg deg godt, for jeg er ikke overbegeistret for insekter og mange slags kryp. Men de er i alle fall ikke farlige!
    "Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
    Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.

  3. #3
    Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    2,105

    Standard

    Jeg har en venninne som er så redd for edderkopper at det er det første hun ser etter i et rom. Hun ble det etter å ha funnet en veldig stor edderkopp der hun leide leilighet. Nå har hun måttet flytte til en loftsleilighet. Tror alle er redd for noe. Har kolleger som er redd å ta heis.

  4. #4
    Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Østlandet
    Alder
    58
    Meldinger
    895

    Standard

    De fleste har nok noe de er redd for, enten det er småfugler, mus, slanger eller edderkopper.

    Selv er jeg ikke spesielt redd for noe dyr. Kanskje med unntak av hunder, dem er jeg ikke så begeistret for. Og slanger.

    Men ellers takler jeg de fleste dyr.

    Da er det verre med store, åpne områder og høyder! Jeg bor rett ved en flott turvei som går midt mellom store åkre, men ingen i verden får meg til å gå tur på den veien!

    Dessuten har jeg fobi for smell, sånn som ballonger og smell-bon-boner og slikt. Får helt hetta om jeg ser en ballong! Og enda verre om det er noen som leker med den, da løper jeg vekk. Har opplevd at jeg bare må forlate selskaper fordi de har ballonger der.
    Jeg har struma og hypothyreose, i tillegg til flere andre kroniske sykdommer.

Lignende tråder

  1. Blir så sint...
    Av Hsn i forumet Frustrert og lei
    Svar: 8
    Siste melding: 27-03-07, 21:38
  2. Jeg blir små-engstelig når jeg leser her inne på forumet
    Av Linn i forumet Sosiale konsekvensene av stoffskiftesykdom
    Svar: 4
    Siste melding: 20-11-06, 00:26
  3. gammel bruker blir som ny
    Av hanne i forumet Presentasjoner
    Svar: 1
    Siste melding: 18-09-06, 23:06
  4. Jeg blir gal!!!!!!
    Av Anne Ma i forumet Hos legen
    Svar: 6
    Siste melding: 14-06-06, 13:43

Bokmerker

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn