Viser søkeresultater 1 til 10 av 35
Threaded View
-
14-09-05, 12:34 #1Ung mor Gjest
Nå er jeg både glad og fornøyd
Nå er jeg både glad og fornøyd
Endelig har de funnet ut av Hva som er i veien med meg, og endelig møter jeg forståelse ett sted
Etter mye om og men, og siste time hos nevropsykolog - kom de til konklusjonen at jeg ikke har ME
Men jeg har hatt et så vanskelig liv, mine første 22 år, at jeg er gått HELT i bunn.. Er på øverste skala både når det gjelder utmattelse/trøtthet, hukommelse/konsentrasjon og smerter i kroppen. Magen trøbbel var også godt over punktet legene kaller "fare", men likevel ikke så nær bunn som de nevnte.. Stoffskiftet mitt er vist nok i god kontroll, etter endokrinologens bedømmelse og uansett kommer en ikke helt ned dit jeg befinner med ved kun hypo. (mente spesialistene)
Grunnen til at jeg er så fantastisk happy
er at jeg fikk høre at det eksisterer noe som vil gi med energien min tilbake - og at jeg faktisk nå kan se for meg et liv som småbarnsmor, venninne og kjærste - der ikke Over halve døgnet går vekk i søvn
Takker for alle som har prøvd å råde meg underveis i denne prosessen
Lignende tråder
-
Boktips for dem som er glad i hunder
Av Sonja Midtlien i forumet Forum: Kos, kaos og humorSvar: 1Siste melding: 07-03-09, 09:53 -
både for høyt og for lavt?
Av kvulpe i forumet Stoffskifte vekslende mellom høyt og lavtSvar: 3Siste melding: 20-11-07, 16:05 -
legen er ikke fornøyd
Av cathrin i forumet Hos legenSvar: 8Siste melding: 01-05-07, 20:45 -
hei! Glad jeg fannt dere.
Av Lissa i forumet PresentasjonerSvar: 4Siste melding: 03-10-06, 18:58

Svar med sitat
Bokmerker