Viser søkeresultater 1 til 3 av 3
    Medlem siden
    Apr 2012
    Sted
    Akershus
    Meldinger
    42

Standard PFC – Personlig FruktbarhetsComputer - krøll i måling

Er det noen her som bruker PFC? Min er helt ute og kjører, og jeg begynner å lure på om det er noe galt med meg, eller om det er stoffskiftet som gjør at PFC ikke klarer å tolke målingene mine...
    Det funket fint de fire første mnd, men nå lyser det veldig mye rødt, og den finner ikke eggløsningen min lengre.. (Den blinker når den tror jeg skal ha eggløsning, men når syklusen er over og jeg skal bla tilbake, så er det ingen dager som blinker)

Er det noen som har noe erfaring rundt dette?

Medlem siden
    Feb 2012
    Sted
    Oppland
    Alder
    51
    Meldinger
    352

Standard Sv: PFC – Personlig FruktbarhetsComputer - krøll i måling

Hei!

Veldig sent svar dette, men det høres ut som om du har ustabil temperatur? Over el. undermedisinert for tiden..? I og med at du skrev dette på sommeren tipper jeg at du nå kanskje ligger høyt på stoffskiftet og at temperaturen dermed avviker fra tidligere gjennomsnitt..? Fungerer sånn passe bra for meg - flere røde dager enn før, men når jeg er tålelig velmedisinert på stoffskiftemedisin og tar bestemte mengder på veldig bestemte tidspunkt synes temperaturen jevnere. Hvis syklusene derimot kommer ut å kjøre som følge av ubalanser i div. hormoner - da blir det mye rødt da..!
    Ikke godt å si om dette er så fornuftig å bruke når man sliter med stoffskifte/binyrer osv., men ønsker ikke å kaste innpå enda mer hormoner i form av prevensjon. Har det gått seg til siden sist el.?

Medlem siden
    Apr 2012
    Sted
    Akershus
    Meldinger
    42

Standard Sv: PFC – Personlig FruktbarhetsComputer - krøll i måling

Sitat Opprinnelig skrevet av Mumimamma Vis post
    Har det gått seg til siden sist el.?
    hehe det kan man si - jeg ble gravid (!) Det lyste så mye rødt, men jeg antok jo at frukbarheten min hadde forduftet pga stoffskiftet, men når jeg ble riktig medisinert - så begynte jo kroppen og pearlyen også å virke som den skulle og vips! så var det gjort. Jeg har jo slitt en evighet med å få behandling for stoffskiftet - men nå får jeg endelig den oppfølging jeg burde ha hatt (!)- og det skulle jo bare mangle nå som jeg er gravid også.
    :-)

Det er kanskje ikke den beste prevansjonsløsningen for oss nei, men jeg vil prøve igjen etter graviditeten. Har ikke lyst til å bruke noe annet!

Takk for svar

Jeg får poste en oppdatering her om halvannet år! hehe

Lignende tråder

1. Personlig hygiene
    Av gunnda i forumet Manglende ork til husarbeid og personlig hygiene
    Svar: 14
    Siste melding: 15-12-12, 18:53
  2. Vedr. måling av cortisol
    Av vekten02 i forumet Cortisol / ACTH
    Svar: 3
    Siste melding: 09-07-08, 11:29
  3. Måling av FT3
    Av minnie i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)
    Svar: 20
    Siste melding: 09-05-08, 08:39

Søkeord for denne tråden

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn