Jeg har selv vært stoffskifte syk med hypertyreose med en TSH som ikke var målbar og en ft4 som var oppe i over 40. Men det var postpartum og jeg er nå helt frisk. Når jeg ser på datteren min nå blir jeg redd. Hun har de siste mnd falt mye, hun sjangler rundt og er så utrolig trøtt. Barnehagen ba meg kontakte lege fordi de har reagert på hvordan hun er. Hun har raserianfall og gråter mye.
Fordi hun har en kjent refluks og er ørebarn så har jeg ikke reagert mye før det har forverret seg skikkelig de siste ukene.

Når det kommer andre barn og vil leke med henne så velger hun ofte heller å ligge på sofaen, og da vi var i butikken her om dagen så la hun seg på gulvet der for å sove. Hun klager på magevondt innimellom, og i går var hun skikkelig rød bak etter å ha vært på do. (Hard avføring?)
Jeg har og reagert på øynene hennes, de er så anderledes. Litt stikkende liksom.
Innimellom alt dette så er hun seg selv, men så kommer det kastet på henne sånn helt plutselig.
Blodprøvende viste normal Ft4, normalt langtids blodsukker, men en liten forhøyet TSH. Tror den var på 4,1 den var litt utenfor referansen.
Etter hva jeg har lest kan dette være begynnelsen på en snikende stoffskiftesykdom. Fikk ny time hos legen på fredag, da skal jeg be dem ta anti tpo av henne.

Huff jeg synes det er så ekkelt å se henne sånn, føler ofte for å bare grine.
Noen som har opplevd lignende?