Viser søkeresultater 1 til 3 av 3
Threaded View
-
17-10-11, 19:58 #1
tall er et overvurdert når det gjeller stoffskifte
Jeg står som et spørsmålstegn disse dagene. Det er lenge siden jeg har følt meg så frisk og rask som nå. Men likevel måles TSM svimmel lavt /høyt jeg er ikke sikker hvilket ord jeg skal bruke egenlig når jeg forteler om dette. Vanligvis måles det ca 3, men plutselig er det kommet i 94. Ja ….jeg sa 94 ikke 9,4. og ikke bare av en blodprøve heller to og den tredje var 82, og som jeg sa før. Jeg føler meg frisk, trenger ikke mer en 8 time søvn, spiser gott, hår negler, hud, avføring normal. Jeg har faktisk ikke følt meg så bra i mange år. ………Har dere hørt om slike tilfelle…… Legen er i sjokk vil øke levaxin dosen dobbelt. Han vil helst legge meg inn på sykehus. Men det hører jeg ikke på. Det hadde vært fint om noen kunne kommentere på dette.
For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".
Lignende tråder
-
Mye "freske" lab tall, spent på framtiden!
Av Pluto i forumet Lavt stoffskifte hos mennSvar: 47Siste melding: 20-12-11, 23:51 -
Har jeg lavt stoffskifte? Hvordan tolke tall??
Av Ellen i forumet Lavt stoffskifteSvar: 7Siste melding: 18-06-06, 14:55

Svar med sitat
Bokmerker