Viser søkeresultater 1 til 9 av 9
Threaded View
-
03-07-09, 14:35 #1
Overvægt og Reverse (omvendt) triiodothyronine (rT3) ?
Hvorfor er det så vigtigt, at udelukke enhver lavkalorie-diæt, der fører til oplevelsen af sult mens man forsøger at opnå et vægttab?
Det er en skrøne, at man skal sulte for at kunne tabe sig! Det er også en skrøne, at man skal forbrænde flere kalorier end man indtager, for at kunne tabe sig! Begge disse skrøner fører til, at kroppen går i selvforsvar og garderer sig mod "hungersnøden".• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Reverse Triiodothyronine (rT3)
Av Thomas W H i forumet Sygdommer som ligner hypothyreoseSvar: 43Siste melding: 08-07-12, 18:13 -
Thyroxine Plus Low-Dose, Slow-Release Triiodothyronine Replacement...
Av Anisa i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 1Siste melding: 07-11-10, 11:14 -
Overvægt og Reverse (omvendt) triiodothyronine (rT3) ?
Av Anisa i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 8Siste melding: 21-04-10, 21:04 -
Binyrer og Reverse (omvendt) triiodothyronine (rT3)
Av Bittebitt i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 5Siste melding: 18-04-09, 16:51 -
Omvendt diabetes. Hypoglykemi
Av gutt_81 i forumet Lavt stoffskifte og diabetesSvar: 0Siste melding: 12-09-07, 13:55

Svar med sitat
Bokmerker