Viser søkeresultater 1 til 3 av 3
-
12-05-11, 14:45 #1
Støttestrømper fra Butik21.com
Fra tråden Anne's tankespinn
Vil bare "advare" om, at denne butik forlanger angivelse af Secure Code (for Master Card) eller Verify by VISA (for VISA) ved betaling med kort. Det betyder at der undervejs i betalingen bliver videre-redirigeret til så mange andre url's (sites), at hvis man har "script-beskyttelse" installeret i sin webbrowser - vil den ikke nå at åbne forbindelsen før "kodeordet" bliver aflæst som "fejl". Det er meget prisværdigt, at Butik21.com sikrer derved sine kunder mod misbrug af betalingskortet, men til gengæld bliver købet ikke gennemført, fordi jeg vil ikke handle via en helt ubeskyttet browser på nettet.
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
-
15-05-11, 11:35 #2
Sv: Støttestrømper fra Butik21.com
Butik21.com har kommenteret på problemet med at gennemføre betalingen, med disse ord:
Tack för din mail. Jag förstår din frustration när du inte kan handla av oss.Så var det min tur til at svare....
Bankföretagen ställer väldigt höga krav för att det ska gå att handla på internet. Det kan vi inte påverka. Det gör att det ibland blir problematiskt att köpa varor i webshoppar från andra länder, det drabbar oss väldigt hårt, vilket du säkert förstår. Vi har många potentiella kunder som upplever samma problem som du. Om vi kunde göra det enklare skulle vi göra det.
En väldigt bra tjänst för att kunna betala till webshoppar är PayPal. http://www.paypal.com. PayPal gör det enklare att betala till utländska webshoppar med kreditkort. Shoppar som är kopplade till PayPal måste också följa deras regler. Första gången man registrerar sig hos PayPal kan det vara lite omständigt men det fungerar väldigt bra. Jag rekommenderar dig att prova PayPal och sedan handla hos oss. Det fungerar jättebra.
Med vänlig hälsning
Tak for svar, men beklager at jeg ikke kan bruge rådet om at tilmelde mig PayPal. For det første på opfordring af USA'a regering i 2010 har PayPal lukket Wikileaks konto, og den slags, ytringsfriheds-fjendske og politiserende firma får ikke lov til at tjene sine gebyrer på mig, eller i anledning af mig. Det koster, trods alt, noget i omegen af 2,9% af købssummen, at få formidlet betalingen via PayPal.Man kan altså også "over-sikre" forbindelsen, til det overskrider kundernes personlig frihed til at træffe beslutninger om, hvilke betalingsmetoder man ønsker at benytte.... At "tilbyde" sine kunder, som den eneste mulighed (under visse omstændigheder) en så omdiskuteret, politiserende og dyr betalingsformidler som PayPal, overskrider ganske meget mine egne grænser.
For det andet - kræver det en omfattende registrerings-procedure som langt overskrider grænserne for, hvad en betalingsformidlingsfirma burde interessere sig for. Derudover tilbagefører PayPal ikke betalinger ved en handel gennemført hos fup-firmaer, der bedrager sine kunder, eller ved reklamationer.
Hvad angår bankernes krav, ja, det er tredje gang i den tid jeg har handlet på nettet (flere år) at Secure Code, endsige Verify by VISA forlanges. Det er altså ikke en absolut betingelse for internet-butikkerne. Jeg har lige købt tilsvarende hos en anerkendt netbutik i UK for et øjeblik siden, og denne handel gik fint igennem.
Med venlig hilsen
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
-
25-09-11, 23:59 #3
Sv: Støttestrømper fra Butik21.com
Flere støtte strømper m.m. her: http://shop.svaneklinik.dk/
Hvordan de er at handle med aner jeg intet om og har heller ikke forstand på finurlighederne omkring VISA etc.
Jeg må indrømme, at jeg ikke rigtigt forstår det med Secure Code / Verified by VISA - jeg troede, det var de tre cifre, der står med meget småt og på mit VISA-/Dankort på den side, hvor kortnummeret ikke står ...
Men nu har jeg så læst et eller andet om, at man skal melde sig til?! Forstår ikke en pind. Har handlet hos BBC Shop men kan ikke huske, jeg meldte mig ind i noget som helst ...
Nielsigne midt om natten

Svar med sitat
Bokmerker