Viser søkeresultater 1 til 3 av 3
Threaded View
-
10-09-11, 19:56 #1
Bruker
- Medlem siden
- Sep 2011
- Sted
- Oslo
- Meldinger
- 1
Reverse T3/Hashimoto`s og nattspisesyndrom
Er helt ny her på forumet, men har funnet mye nytte av å lese mange av innleggene.
Har selv nylig blitt diagnostisert med Hashimoto`s thyreoditt, samt at jeg har revers T3 problematikk. Bruker nå Liothyronin 5 mg x 4 som ser ut til å hjelpe på mange av problemene. Ble ordentlig dårlig av å prøve Levaxin i sju uker, ble rasende og oppfarende som jeg aldri har vært før, og startet krangler med absolutt alle mennesker rundt meg.
Dette ga seg på dagen ved oppstart av Liothyronin.
Hovedproblem i dag er imidlertid at jeg har slitt med nattspisersyndrom i 10- 12 år uten at noen leger klarer å finne helt ut av det. Har prøvd alle råd som finnes i litteraturen for dette, uten at noe har hjulpet, så jeg er spent på om Liohyronin kan hjelpe....?! Leser at revers-T3 kan ha sammenheng med leptinresistens som igjen har sammenheng med nattspising. Lurer på om andre her inne har erfaring med nattspising og hva evt som kan ha vært til hjelp for dem. Begynner å bli litt oppgitt etter å ha prøvd alt mulig av medisiner, terapier etc gjennom over 10 år.For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".
Lignende tråder
-
Reverse Triiodothyronine (rT3)
Av Thomas W H i forumet Sygdommer som ligner hypothyreoseSvar: 43Siste melding: 08-07-12, 18:13 -
Reverse T3 - rT3 - mer enn et avfallstoff?
Av smgj i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 6Siste melding: 27-02-11, 15:11 -
S-reverse T3
Av Pluto i forumet BlodprøverSvar: 2Siste melding: 10-09-10, 01:02 -
T3 eller T4 ved kortisonbehandling? Hva er Reverse T3 Dominance?
Av Vigdis i forumet HydrocortisonSvar: 8Siste melding: 21-08-09, 00:45 -
Binyrer og Reverse (omvendt) triiodothyronine (rT3)
Av Bittebitt i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 5Siste melding: 18-04-09, 16:51

Svar med sitat

Bokmerker