Viser søkeresultater 1 til 10 av 19
Threaded View
-
14-01-11, 11:34 #1
Årsager til høj dosis Thyroid-S?
Nu har jeg muntret mig med Thyroid-S i en måneds tid, jeg havde egentlig tænkt mig at sætte dosis LANGSOMT op, men jeg er rigtigt dårlig til det dér med tålmodighed, så ... Jeg er oppe på 6 grains om dagen, og jeg synes overhovedet ikke jeg kan mærke noget til, at jeg nærmer mig den rette dosis. Altså ... der er ingen hypersymptomer. Jeg har delt dosis op så jeg tager 2 grains 6:45, 2 grains igen ca 13:00 og 2 grains kl. 18:00. Alligevel er jeg træt og kan ikke koncentrere mig om en skid især om eftermiddagen. Der er altså umiddelbart basis for at øge dosis igen ...
Jeg tænker, om ikke der kunne være andre årsager, f.eks. noget med tarmen, men synes egentlig at dén del virker bedre end den plejer med normal og regelmæssig afføring.
Kan der være andre årsager til, at jeg ikke optager mit thyroid?
Før jeg begyndte på Thyroid-S fik jeg Eltroxin med 150 mcg /200 mcg skiftesvis, hvilket var for lidt.Jeg fik diagnosen "myksødem" 2 måneder efter min egen fødsel.
Livet er ikke det værste man har - men det kunne være meget bedre!
Lignende tråder
-
"U-kendte" årsager til hypothyreose
Av Anisa i forumet Lavt stoffskifte av IGNORERTE årsakerSvar: 7Siste melding: 04-04-12, 01:31 -
Høj Thyroid dosis !!
Av iluna i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 12Siste melding: 26-07-10, 10:51 -
Kan ikke øge dosis pga binyretræthed?
Av Honeyhob i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 13Siste melding: 08-01-10, 11:56 -
Hvor stor dosis?
Av gitteh i forumet Lavt stoffskifteSvar: 1Siste melding: 30-08-07, 14:15 -
Armour Thyroid - dosis, erfaringer
Av Louise i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 25Siste melding: 21-06-07, 23:34

Svar med sitat

Bokmerker