Viser søkeresultater 1 til 5 av 5
Tråd: Hej allesammen
-
20-07-11, 09:01 #1
Hej allesammen
Hej allesammen
Efter at ha været gæst her og læst med på sidelinjen i snart 3 år, synes jeg det er på tide at melde mig ind
Jeg er en pige, eller qvinde hedder det vel
på 33 år, som fik konstateret for lavt stofskifte for snart 3 år siden. Har været på Amour- nu Erfa i lidt over 2 år. Jeg mærkede ikke den store fremgang og fik derfor 1/2 år efter tjekket binyrerne som viste binyretræthed.
Jeg fulgte Wilsons råd slavisk, men havde stadig ikke den store fremgang.
For 3 mdr siden valgte jeg at begynde på hydrokortison fra Nycomed. Jeg tager 20 mg om dagen. Jeg mærker en lille fremgang, men stadig ikke noget at skrive hjem om. Er dog taknemmelig for den lille fremgang der er. Hvis det ikke var for dette forum, ville jeg aldrig ha lært noget om binyrer, cortisol tilskud osv.
Jeg lever helt uden gluten og alt andet korn. Spiser ikke sukker eller drikker kaffe. Frugtindtag er også meget begrænset.
Har dog stadig en del symptomer. det symptom der plager mig fremdeles er TRÆTHED. Al fysisk aktivitet står helt på standby. Jeg kan simpelthen ikke dyrke nogen former for motion, hvilket er noget jeg savner utrolig meget
Jeg har før været meget aktiv, så det er svært at undvære.
Jeg overvejer nu om jeg har brug for andre tilskud som f.eks DHEA, pregnenolone, progesteron eller andet. Jeg er træt af kun at leve "halvt" og vil også meget gerne have børn inden for den nærmeste fremtid, men lige nu blir jeg træt og slap bare ved tanken om børn, og sådan skulle det jo ikke så gerne være...
Mange danske hilsner herfraJeg fik konstateret for lavt stofskifte for snart 3 år siden. Har været på Amour- nu Erfa i lidt over 2 år.
-
22-07-11, 09:30 #2
Sv: Hej allesammen
Hej og velkommen

(Det er vist mere dig der skulle sige velkommen til mig)
Når du nu har været her i 3 år...
Jeg er ikke så langt henne med og vide så meget som dig endnu.
Men jeg har også først luret herinde, og er også først nu "kommet frem"/være aktiv i forummet
Der sker vist ikke så meget herinde for tiden, men det er nok pga ferien.
Ja, man bliver sindsyg af, at man bare køre på autopilot. Og ikke er helt frisk og bare er træt.
Jeg har det mere i perioder...
Ville egentlig bare lige sige hej

Så du ikke følte dig helt alene..
-
22-07-11, 11:41 #3
Tak for velkomsten Salts. Det er altid rart at føle at man ikke står helt alene i alt dette hurlumhej

For det meste forsøger jeg at tage det stille og roligt og acceptere tingenes tilstand, men en gang imellem så kommer frustrationerne altså op til overfladen og jeg ønsker bare at HA DET GODT
Vi snakkes... Eller skrives er det jo
Jeg fik konstateret for lavt stofskifte for snart 3 år siden. Har været på Amour- nu Erfa i lidt over 2 år.
-
25-07-11, 16:06 #4
Hei Prinsessen og velkommen hit

Husk at dette tar lang tid. Om du har hatt lavt stoffskifte lenge før du fikk behandling tar det enda lenger tid. Det samme med binyrene.
-
25-07-11, 18:57 #5
Tak Lisbeth

Ja, jeg ved det tager lang tid, men synes bare ikke jeg oplever så meget bedring som mange andre, jeg har fulgt her på forummet. Håber bedrings stunderne kommer til mig også
fra Prinsessen
Jeg fik konstateret for lavt stofskifte for snart 3 år siden. Har været på Amour- nu Erfa i lidt over 2 år.
Lignende tråder
-
Hei på allesammen
Av nettisen i forumet PresentasjonerSvar: 1Siste melding: 31-01-09, 23:08 -
Hej allesammen.
Av Pernille i forumet PresentasjonerSvar: 3Siste melding: 29-01-09, 10:21 -
Hei allesammen..
Av vødrun i forumet Hos legenSvar: 7Siste melding: 06-10-07, 17:47 -
Hei allesammen her er jeg
Av shiny78 i forumet PresentasjonerSvar: 4Siste melding: 09-12-06, 04:32
Svar med sitat
Bokmerker