Viser søkeresultater 1 til 2 av 2
Tråd: Svimmel og ør.
-
04-02-12, 21:15 #1
Svimmel og ør.
Hei

Jeg har et spørsmål i forhold til symptomer på lavt stoffskifte. Jeg bruker daglig medisin, Levaxine, og har nylig trappet opp. Problemet mitt er at jeg ofte føler em svimmel og ør. Som om jeg er lettere beruset, men ikke på en morsom måte. Jeg skjelver og snubler. Det er veldig ubehagelig å lage middag for eksempel i denne "tilstanden" for jeg er redd for å miste ting eller rive ned ting...
Når det skjer på jobb blir jeg helt fortvilet for jeg kan ikke hvile når jeg vil.
Er det noen som kjenner igjen dette og har det sammenheng med lavt stoffskifte??
-
04-02-12, 22:30 #2
Sv: Svimmel og ør.
Jeg kjenner meg veldig godt igjen i dette. Akkurat slik hadde jeg det fra dag 1 ved oppstart av Levaxin i sin tid, i 2005. Jeg hadde aldri kjent noe lignende før, men plutselig ble jeg forferdelig skjelven og ustø - "over natten". Jeg greidde ikke holde en kopp eller et glass. Alt innholdet "hoppet" ut av glasset. Måtte sette glasset på bordet og drikke med sugerør. Jeg greidde heller ikke å skrive. Mange praktiske ting ble helt håpløse.
Jeg følte også til tider at underlaget var ustødig når jeg var ute og gikk. Det var veldig ubehagelig.
Jeg husker ikke eksakt hvor lenge dette varte, men det var i måneder, og ubehaget økte i takt med at jeg økte dosen med Levaxin. Jeg gikk over til Westhroid i 2006.
Jeg hadde nok gått med lavt stoffskifte i lang tid før jeg ble medisinert, men det var ikke det lave stoffskiftet som var årsaken til disse symptomene hos meg, men rett og slett medisinering med Levaxin. Om begynnerdosen var for høy vet jeg ikke. Jeg vet heller ikke hva som hadde skjedd om jeg ble medisinert med thyroider i stedet for Levaxin den gangen. I dag er jeg helt fin, så jeg håper det er en overgang for deg også.
• Balder-legen hevder at det er ikke hypothyreose med en TSH på 4,82 som øket til 7,56
• Hypothyreose uten antistoff.
• Levaxin fra oktober 2004. Westhroid fra august 2006. 4 grain ny Armour fra Februar 2010. Levaxin og Liothyronin fra februar 2011. Thyroid-S fra august 2011.
• Stoffskifteprøver etter 4 mndr på Thyroid-S
Lignende tråder
-
Svimmel- Ulykken eller stoffskiftesykdom?
Av lisereka69 i forumet Høyt stoffskifteSvar: 19Siste melding: 14-08-11, 20:38 -
Svimmel
Av Pusen1975 i forumet Lavt stoffskifteSvar: 6Siste melding: 10-03-11, 11:33
Svar med sitat
Bokmerker