Viser søkeresultater 1 til 3 av 3
-
04-05-11, 18:51 #1
Lege som behandler binyretretthet
Jeg har kommet i den situasjon at min fastlege har bedt meg slutte tro at jeg har noe problem med binyrer, selv om spyttprøvene mine helt klart indikerer mulig slitne binyrer.
Jeg vurdere nå finne en lege som er kjent med spyttprøver og binyretretthet.
Regner med at det er noen her som kan tipse meg om hvilken lege jeg kan kontakte?
Jeg bor i Troms, men reiser gjerne til Oslo området for å komme til lege som kan hjelpe meg.
-
04-05-11, 22:46 #2
Sv: Lege som behandler binyretretthet
Heisann
Jeg bor også i Troms og kjenner på utfordringene det er å måtte betale for ekstra lege og i tillegg tilkomme masse transportutgifter. Men det er verdt det. Du kan se anbefalingene på forsiden av forumet. Lykke til.
-
05-05-11, 08:24 #3
Sv: Lege som behandler binyretretthet
Jeg kan anbefale Heggeli Helhetssenter i Oslo, og en lege med initialer D S.
Du er ikke den eneste som ikke får hjelp fra legehold. Husk at dette er noe de ikke har lært om, du har enten friske binyrer, eller Addison (livsfarlig lavt) eller Cushing (livsfarlig høyt) i følge det de har lært. Vi får håper at de lærer mer ettterhvert. Jeg leste et sted at det ble gjort forskning for en del år siden som viste at psykoterapi i femten måneder ga god effekt på magesår. I dag vet vi at fjorten dager med antibiotika mot bakterien som lager magesåret er svaret..• Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
• Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
• Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid
Lignende tråder
-
Binyretretthet???
Av Aud. i forumet DagbokerSvar: 12Siste melding: 19-05-13, 15:27 -
Er skillet mellom lege og alternativ lege eldgammel?
Av Vigdis i forumet Diverse relatert til helse og sykdomSvar: 0Siste melding: 06-11-10, 12:20 -
Har jeg binyretretthet?
Av Gekko i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 7Siste melding: 25-03-10, 10:20 -
Behandler de etter TSH eller fT4 på Aker?
Av Fanteri i forumet TSHSvar: 3Siste melding: 05-11-09, 11:57 -
Leger i Oslo som behandler ut fra symptomer?
Av Rufus i forumet Hos legenSvar: 5Siste melding: 06-04-09, 16:01
Svar med sitat

Bokmerker