Hei igjen!

En liten stund siden sist, og nå har jeg tatt noen blodprøver som tilsier at min

Fritt T4 ligger på 15,6 (Ref. området er på 11-23)
Fritt T3 på 5,8 (Ref.området er på 3,5-5,0)
Anti-TPO på 343 (<100)
TSH- på 0,01 (Ref. 0,20-4,0)

Jeg kan ikke si at jeg føler meg tipptoppers, men at formen er noe bedre på den måten at jeg er litt gladere til sinns. Jeg er fortsatt stiv i kroppen, er veldig øm til tider i halsen, har noe hjertebank og hurtig puls (men det har jeg jo hatt så lenge jeg kan huske) og mister masse hår.
Dosen min med Erfa ligger på 90 mg og jeg har økt østrogendosen min siden sist. Vil nok tro at det med økningen av østrogen har gjort litt her også mtp. et noe lysere sinn.
Urinveisplagene er jeg ikke kvitt og legen min vil ikke gjøre noe med det.. Jeg tror kanskje jeg kan reagere på Erfaen, men vet jo ikke sikkert.

Kan jeg gå utfra denne uttalelsen som jeg fant på forumet?? :

"Ifølge min nye lege føler 90 prosent av pasientene som har Hashimotos ( den autoimmune varianten) seg først bra når FT4 ligger mellom 21- 25. 5 prosent kan føle seg bra på 18 - 19 prosent. TSH skal ligge under en.

Om pasienten har en FT4 på 13 eller 16 er uvesentlig, først når de kommer opp på 21 - 25 blir de bra. Fram til da kan de ha alle verdens symptomer. Han avviser dermed at gradvis forbedring. Dette er ifølge min lege anbefalinger fra Aker."