Viser søkeresultater 1 til 3 av 3
Hybrid View
-
29-11-06, 20:15 #1
artikkel i aftenposten, de forbyr flere helsekostmidler
http://www.aftenposten.no/helse/article1550693.ece
http://www.aftenposten.no/helse/article1550732.ece
men det om D-vitamin, sist jeg så så var maks anbefalt dose 50µg, og det på en offisiell norsk side om vitaminer, da er det hysterisk å forby noe som inneholder 6µg. Dr. Rolf Jorde gir nå forsøkspersoner 150 µg om dagen, og man trenger mist 30µg for å få opp D-vitaminnivået.
Og hvor er feltet til å kommentere artikkelen?
Lignende tråder
-
flere linker for dem som kjeder seg
Av nora i forumet Nyttige linkerSvar: 0Siste melding: 29-03-08, 10:00 -
Flere dumme spørsmål
Av Ruth Mari i forumet Lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 26-08-07, 09:14 -
artikkel i aftenposten, de forbyr flere helsekostmidler
Av nora i forumet Krigen mot kosttilskuddSvar: 2Siste melding: 29-11-06, 21:12 -
Flere opererte?
Av Hege i forumet OperasjonssalenSvar: 7Siste melding: 09-04-05, 14:47


Svar med sitat
Bokmerker