Viser søkeresultater 1 til 10 av 10
Tråd: Friskvernklinikken
Hybrid View
-
26-10-10, 16:27 #1
Friskvernklinikken
Jeg fikk henvisning fra legen og har nå vært til samtale; skal møte opp med treningstøy til uka -
det blir spennende og se hvor dårlig formen egentlig er.
Vigdis har iallefall gode er erfaringer:
De tar også imot ifra Buskerud.
Så kan det jo hende jeg må ta en tablett ekstra de dagene:
Kevlin
... bare fordi du er paranoid: så betyr ikke det at de ikke er ute etter deg!!
Lavt stoffskifte - Erfa Thyroidfra slutten av 2009
Min første halve pille med Erfa
-
26-10-10, 16:51 #2
Sv: Friskvernklinikken
Ja, det blir spennende og jeg regner med du holder oss andre her inne oppdatert på hvordan det går
I'm sick and tired of always beeing sick and tired
Les mer: Fikk diagnosen lavt stoffskifte i februar 2008
-
26-10-10, 18:34 #3
Ville bare si at det var interessant å lese at Anisa "stressdoserer" med thyroid. Flere som gjør dette? Hmmm... kanskje jeg skal begynne med det...
-
27-10-10, 09:17 #4
Kevlin: moro at du skal på Friskvernklinikken! Jeg vet ikke hvor mye de som jobber der vet om horomonmangler og hypotyreose. Pass på å være tydeig på at du må tilpasse treningen ditt nivå. Mange som jobber der er vant til å kjøre litt høyt tempo. Du må sikkert ha et med moderat tempo der du er nå. Du må passe på å si fra om dette, selv tilpasse så du får pustepauser innimellom. Bedre det enn å ramle sammen etter to dager fordi du skal være flink jente! Ellers blir det spennende å høre hvordan du opplever å være der
• Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
• Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
• Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid
-
27-10-10, 09:21 #5
Joda - jeg tenker å oppdatere.
Mannen til venninna mi har også gått der - han anbefalte dem på det varmeste.Kevlin
-
27-10-10, 09:27 #6
Så vidt jeg forstår, så driver de en form for rehabilitering som burde vært tilbud i alle fylker i hele landet. På klinikken sitter det en rekke fagfolk, fysioterapeuter, leger i idrettsmedisin, psykiater, psykolog etc. Slik at når du er der, kan du be om å går til den ekspertisen du tror du har behov for. Og de samarbeider. Slik at det er en kommunikasjon på tvers av faggrenser om behovene til de forslkjellige personene som går der på rehabilitering. Og jeg vil jo anta at siden det er en liten klinikk, foregår denne kommunikasjonen litt raskere mellom fagfolk enn ute i den verdenen vi vanligvis ferdes i, hvor du må vente mange måneder på å komme til en lege eller psykolog med speisialkompetanse. Så bruk stedet for det det er verd, kevlin!
• Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
• Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
• Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid
-
03-02-11, 11:43 #7
Jaja - neinei: vinteren har ikke vært go' mot meg; veldig gåen

Så Friskvernklinikken avlyste jeg inntil videre.. sånn går tia
Har fått nye timer nå da iallefall - så da kommer de lovte oppdateringene etterhvert
Kevlin
-
13-05-11, 14:09 #8
JA - det skal jeg gjøre Ruth

for nå er jeg omsider igang på Friskvernsklinikken - og der er det SÅ fint å være
Ble forespeilet at oppstart ville bli i mars, men ble forsinkelse helt til nå pga nedskjæringer i de offentlige budsjettene -
så lurt å spare penger der liksom!!!
I den gruppa som jeg går i er det folk fra Nittedal og Oslo - og andre veien:
Sande i Vestfold...
tenk det; at det er lille Asker som kan yte et slikt tilbud - - glad jeg slapp gjennom nåløyet
Kevlin
-
03-02-11, 17:49 #9
Det hun skriver virker rimelig. Jeg hadde en utilsiktet topp med hypertendenser i høst, og det som hjalp (utenom å kutte medisinen et par dager) var å gå en energisk kveldstur, og i det hele tatt - røre på seg.
Akkurat nå trapper jeg opp på Liothyronin, og når jeg merker at kroppen ikke helt har vent seg, så vet jeg at det bare er komme seg ut en tur, da gir det seg.

Svar med sitat

Bokmerker