Viser søkeresultater 1 til 10 av 14
Tråd: hmmm syk eller ikke syk?
Threaded View
-
06-11-11, 20:50 #1
hmmm syk eller ikke syk?
er egentlig ikke ett spørsmal da jeg er sikker i min sak at jeg er syk

saken er at min nye fastlege fikk min gamle journal fra min forrige fastlege som jeg fikk levaxin av og diagnosen lavt stoffskifte. han så da på mine blodprøver at jeg umulig kunne ha lavt stoffskifte og kunne ikke fatte og begripe at jeg fikk medisin .
jeg ser jo at prøvene er varierer veldig og forstår konseptet variasjon i stoffskifte, men synes at armour har hjulpet veldig for å si det mildt. det er svært lite tilstedeværende antistoffer , de lå melleom 35 og 45 (ref under 100), min tsh varerte fra 0,64 til 5,4 . det svinger opp og ned ser jeg men jeg fikk levaxin da min tsh lå på 2,1 og fritt t4 lå på 13,5? altså innenfor disse berømte referansene....var jeg eheldig eller var jeg feildiagnosistert? på folkemunne så er visst denne legen veldig flink på stoffskifte....jeg ser jo at folk ikke får behandling før tsh går igjennom taket.... uansett min nåværende lege ville diskutere dette med meg og fikk beskjed om å bestille time.... må nevnes at jeg har så å si alle symptomer på dette tidspunktet.... kan legge ut "fullverdige " prøver om ønskelig, jeg bare synes dette begynner å bli pussigt
kommentater anyone? Anisa? plis? vet jeg er dårlig på å forklare så vær så snill bær over med meg....
Jeg er en 83 modell , jente fra gudbransdalen som sliter litt med hypotyreose problematikk og har vel gjort dette nesten hele livet.
Har hatt diagnosen lavt stoffskifte i fem år men symptomene løper nærmere 15 år tilbake i tid og det ble ikke tatt NOEN stoffskifte prøver før for 5 år siden.
Lignende tråder
-
Hmmm... litt i overkant med medisin?
Av smgj i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 16Siste melding: 16-09-10, 19:00 -
Skjønner ikke noe. Høyt eller lavt stoffskifte nå ? eller graves med eller uten?
Av otika i forumet Stoffskifte vekslende mellom høyt og lavtSvar: 77Siste melding: 09-03-09, 23:35 -
Hmmm? Kan en skjoldkjertel begynne å fungere igjen?
Av Maia i forumet Graves sykdomSvar: 2Siste melding: 29-01-07, 15:06 -
Ikke alle blir bra på Levaxin. Er dette et bra svar eller ikke?
Av Sonja Midtlien i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 1Siste melding: 05-04-05, 08:40

Svar med sitat
Bokmerker