Hey!

Tenkte jeg ville høre om noen av dere har noen erfaringer å dele rundt dette.
Jeg ble satt på cipralex av en lege i vinter, og jeg var desperat og syk nok til å slenge i meg dette. Har nå tatt en avgjørelse om at dette skal det herved bli slutt på å ta.... Det var stoffskiftet mitt som gjorde meg syk, jeg var ikke deprimert.

Så... nå har jeg trappet ned på ca to uker fra 10 mg til 0 mg cipralex. Føler meg svimmel og ukonsentrert, noe som jeg ser andre også opplever... Men IKKE deprimert, noe som jeg ble umiddelbart hvis jeg prøvde meg på tilsvarende nedtrapping mens jeg stod på levaxin. Har noen andre her opplevd det samme, og hvor lenge varer denne svimmelheten?

Det andre jeg opplever, er at jeg nå kan øke på med thyroid, tror jeg, uten å føle meg overdosert, noe som jeg har følt meg litt i det siste. Økte på med 15 mg thyroid i dag..(noe som skyldes at jeg plutselig startet å legge på meg igjen, samtidig som jeg følte meg overdosert, uten at jeg spiste noe særlig og spiste lavkarbo) (Grunnen til at jeg kan øke på med thyroid kan også skyldes min lave ferritin som nå langsomt blir bedre.. Men uansett,kan det stemme at man lettere føler seg overdosert på thyroid hvis man bruker cipralex?)

(Overdoseringssymptomene startet etter at jeg begynte med DHEA 12,5 mg og ashwagandha sammen med thyroid 120 mg som jeg hadde stått på ei stund. Gikk da ned til 6.25 mg DHEA og kuttet ut ashwagandha, og følte meg ikke overdosert mer. Tenkte jeg skulle starte opp med ashwagandha igjen etterhvert for å prøve å sortere litt i hva som var hva.. Det var vel antakelig for mye DHEA.)

Som dere sikkert ser så ble dette endel prosjekter samtidig, noe som jeg ikke akkurat anbefaler, men som av en eller annen grunn bare ble slik.
Men, det hele koker egentlig ned til at jeg føler at jeg plutselig kan øke med thyroid... Og skjønner egentlig ikke hvorfor... Og hvorfor la jeg egentlig plutselig på meg da jeg startet med DHEA og ashwagandha? Har dette noen sammenheng, eller er jeg faktisk underdosert på thyroid?

Føler meg egentlig veldig pigg utenom denne svimmelheten...